خبرگزاری کار ایران

رخشان بنی‌ اعتماد به تماشای «عروسک‌های سکوت» نشست

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۶۲

تمرکز نمایش بر روی مرگ است و داستان مردی را روایت می‌کند که با دختران خود دچار اختلاف و مشکلات زیادی شده، چون دختران او مرگ مادر خود بر اثر سوختگی را فراموش نمی‌کنند.

ایلنا: نمایش «عروسک‌های سکوت» به نویسندگی فرزانه سهیلی و کارگردانی سمانه زندی‌نژاد میزبان رخشان بنی اعتماد کارگردان مطرح سینمای ایران، حمید لبخنده، محمد چرمشیر، نغمه ثمینی و سعید اسدی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این نمایش که در تالار سایه روی صحنه رفته است، پیش از این نیز هنرمندانی همچون حمید پورآذری، اصغر دشتی، ‌سجاد افشاریان، مسعود فروتن، نیما دهقان، رحمان سیفی‌آزاد، مهرداد رایانی مخصوص، الهام کردا، ستاره اسکندری، مونا زندی، علیرضا شجاع‌نوری، منچهر شجاع، غزل معتمد، رضا گوران، لاله اسکندری، لادن مستوفی، رویا افشار، صادق ملکی، آرش فلاحت پیشه، وحید آقاپور، رضا درمیشیان، فردوس کاویانی، منیژه محامدی و… بوده است.

همچنین مدیران فرهنگی همچون قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان، اتابک نادری رئیس تئا‌تر شهر نیز از این نمایش دیدن کردند.

این نمایش در ژانر وحشت است و تمرکز نمایش بر روی مرگ است و درباره پیرمردی است که با دختران خود دچار اختلاف و مشکلات زیادی شده است، چرا که دختران این خانواده مرگ مادر خود را که بر اثر آتش گرفتن بوده است، فراموش نمی‌کنند.

فرزانه سهیلی، فریبا کامران، افسانه ماهیان و داریوش موفق در نمایش «عروسک‌های سکوت» ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش از ۲۷ آبان تا ۳۰ آذر هر روز ساعت ۱۹ در تالار سایه مجموعه تئا‌تر شهر روی صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز