خبرگزاری کار ایران

با همکاری خانه طراحی، سامان حلال احمر و مجموعه تئاترشهر؛

«عروسک‌های سکوت» کارگاه ضد خشونت برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۲۸

این کارگاه طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه توسط اعضای خانه طراحی همزمان با اجرای نمایش «عروسک‌های سکوت» در تالار سایه برگزار می‌شود.

ایلنا: کارگاه «طرح و آتش» با همکاری گروه اجرایی نمایش «عروسک‌های سکوت» و رویکرد تحقق اهداف صلح‌آمیز هلال احمر در تئا‌تر شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بخش مهمی از از حرکت‌های انسان دوستانه هلال احمر توجه به ارزش‌هاست، ‌برای همین ارزش‌ها است که گروه اجرای نمایش «عروسک‌های سکوت» و اعضای خانه طراحی کار مشترکی را با عنوان «طرح و آتش» که ضد خشونت است را برای تحقق اهداف صلح اندیشانه هلال احمر برپا می‌کنند.

به همین منظور قرار است کارگاه طراحی با عنوان «طرح و آتش» به مدت سه روز توسط اعضای خانه طراحی همزمان با اجرای نمایش «عروسک‌های سکوت» روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه(۲۰،۲۱ و ۲۲ آذر ماه) ساعت ۱۷ الی ۱۹ در راه‌رو تالار سایه مجموعه تئا‌تر شهر برگزار می‌شود.

ایده این ورک‌شاپ از فرهاد گاوزن بوده و حسین طادی و سلمان کاخکی مدیر برنامه‌ریزی این طرح است؛ لازم به ذکر است گروه طراح این ورکشاپ امین تیمار، مهدیه ابوالحسن، مهدیه شادمهر، مهدی نورانی، ‌سامان استلخی، نرگس اعرابی و حسین طادی خواهند بود.

آثاری این ورکشاپ به زودی در نمایشگاهی با عنوان «طرح و آتش» به معرض نمایش در خواهد آمد.

نمایش «عروسک‌های سکوت» نوشته فرزانه سهیلی و به کارگردانی سمانه زندی‌نژاد است که هر روز در تالار سایه مجموعه تئا‌تر شهر ساعت ۱۹ اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز