خبرگزاری کار ایران

دست یاری هنرمندان به انجمن بیماران پروانه‌ای؛

کامبیز دیرباز و یکتا ناصر «زندگی او» را نمایش‌نامه خوانی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۸۴

نمایش‌نامه خوانی «زندگی او»؛ ساعت ۲۰ شنبه(۱۶ آذر) برگزار می‌شود و تمام عواید حاصل از برگزاری به انجمن حمایت از بیماران پروانه‌ای تعلق می‌گیرد.

ایلنا: نمایش‌نامه «زندگی او» نوشته ترانه برومند و کارگردانی پیروز کرمی به نفع انجمن بیماران کودکان پروانه‌ای(EB) در فرهنگسرای ارسباران خوانش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامبیز دیرباز، عمار تفتی، یکتا ناصر، ‌نازنین گودرزنیا، ساناز زمانی، ‌عباس ستارزاده و سینا افشار خوانشگران این برنامه خیریه هستند که روز شنبه(۱۶ آذرماه) به نفع کودکان مبتلا به بیماری پروانه‌ای در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

بیماری اپیدرمولایزیس بُلوزا(Epidermolysis Bullosa) یا به اختصار بیماری EB گروهی از ناهنجاری های ژنتیکی(ارثی) پوستی تاولی هستند که در آن پوست و مخاط(پوشش داخلی اندام‌های) مبتلایان به قدری شکننده است که به راحتی و با کوچکترین ضربه، اصطحکاک و سایش دچار تاول می‌شود.

از دیگر عوامل برنامه خیریه نمایش‌نامه خوانی می‌توان به ترانه برومند(نویسنده)، پیروز کرمی(کارگردان)، ساناز زمانی(دستیار کارگردان)، موسیقی(گروه آکولاد)، سینا افشار(طراح پوستر و بروشور)، نادر بهرامی(عکاس) و رضا ملکی(ساخت ویدئو کلیپ) اشاره کرد.

این مراسم ساعت ۲۰ شنبه(۱۶ آذر) برگزار می‌شود و تمام عواید حاصل از برگزاری به انجمن حمایت از بیماران پروانه‌ای تعلق می‌گیرد. علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایش‌نامه خوانی می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت به آدرس www. tiwall. com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۶۲۶۷۳۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز