خبرگزاری کار ایران

فراخوان «اجرای دیوانه ۱۳۹۲» برای اجراگران ایرانی و غیرایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۴۵

فراخوان نخستین دوره در تاریخ ۲۹ آبان تا ۸ آذر ماه؛ در وبسایت گروه نمایش آو((www. AVtheatre. ir برای علاقمندان قرار گرفته است.

ایلنا: «گروه نمایش آو» در نظر دارد در پاییز ۱۳۹۲ دوره تخصصی «اجرای دیوانه ۱۳۹۲» را با حضور اجراگران ایرانی و خارجی برگزار نماید. به همین منظور فراخوان نخستین دوره که در تاریخ ۲۹ آبان تا ۸ آذر ماه خواهد بود در وبسایت گروه نمایش آو((www. AVtheatre. ir برای علاقمندان قرار گرفته است.
به گزارش ایلنا، این دوره شامل یک سفر کوتاه مدت، تمرینات فضای باز، تمرینات سالنی، تمرینات کاتا، طرح و تولید متن نمایشی، کار بر روی نگاره‌های بدنی بازیگر، سمینار و یک دوره کوتاه مدت اجرایی خواهد بود. تمرینات و فعالیت‌های این دوره به صورت روزانه(از صبحانه تا عصرانه) در کنار دیگر اعضا گروه نمایش آو برنامه ریزی و طراحی شده‌اند.
حاضرین در این دوره با توجه به نگرش گروه نمایش آو به سرپرستی بابک مهری برای اجرای پایانی، در فعالیت‌های مختلف شرکت نموده و آماده می‌گردند و پس از پایان این دوره در خانه نمایش آو در اجرای عموم نمایش حضور خواهند داشت. هماهنگی و اطلاع رسانی برای حضور علاقه مندان و هنرمندانی از دیگر کشور‌ها نیز صورت گرفته است و تاکنون حضور دو بازیگر غیرایرانی در این پروژه نهایی شده است.
مهلت ارسال مدارک(نامه‌ای از درخواست خود، رزومه و عکس) و ثبت نام اولیه در دوره تخصصی «اجرای دیوانه ۱۳۹۲» تا تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۲ خواهدبود. با توجه به محدودیت، الویت زمانی ارسال مدارک از سوی متقاضیان، مدنظر خواهد بود.
آدرس: تهران - میدان فاطمی - ابتدای شهید گمنام - خیابان جهانمهر - پلاک ۲۶
شماره‌های تماس: ۸۸۰۲۱۶۴۶ و ۰۹۱۹۵۶۵۳۹۳۵
www. AvTheatre. ir

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز