خبرگزاری کار ایران

درخواست حزب الله عراق برای حضور یکی از رهبران الحشد الشعبی در تیم مذاکره‌کننده با آمریکا

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۹۸۵

مسئول امنیتی حزب الله عراق خواستار حضور یکی از رهبران الحشد الشعبی در تیم مذاکره‌کننده با آمریکا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از المعلومه،‌ مسئول امنیتی حزب الله عراق خواستار حضور یکی از رهبران الحشد الشعبی در تیم مذاکره‌کننده با آمریکا شد. 

«ابوعلی العسکری»، مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله عراق روز گذشته -یکشنبه- اعلام کرد: «از انتخاب تیم مذاکره‌کننده با دشمن آمریکایی که بیشتر اعضای آن همسو با طرح آمریکا در کشور هستند، غافلگیر شدیم.» 

العسکری از قدرت‌های سیاسی خواست که سه نام پیشنهادی در تیم مذاکره‌کننده را که به سرسپردگی در برابر آمریکا مشهور هستند، جایگزین کنند تا مذاکرات به موفقیت دست یابد. 

وی همچنین خواستار حضور یکی از رهبران الحشد الشعبی و نیز یکی از اعضای الحشد العشائری به علاوه یک چهره رسانه‌ای ملی به عنوان عضو ناظر در تیم مذاکره‌کننده برای انتقال جریان مذاکرات شد. 

این مسئول امنیتی تاکید کرد که گردان‌های حزب الله عراق موضع خود را در قبال این مذاکرات پس از نخستین دیدار رسمی تیم مذاکره‌کننده در قالب بیانیه‌ای اعلام خواهد کرد. 

کمیته روابط خارجی پارلمان عراق پیشتر به همراه وزارت خارجه اسامی تیم مکلف به مذاکره با آمریکا را بررسی و تعیین کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز