خبرگزاری کار ایران

شهادت نیروهای الحشد الشعبی در حمله عناصر تروریستی داعش به استان صلاح الدین عراق

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۳۲۰

یک منبع امنیتی عراق گزارش داد که گروه تروریستی داعش به نیروهای الحشد الشعبی در استان صلاح الدین واقع در شمال عراق حمله کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، یک منبع امنیتی عراق گزارش داد که گروه تروریستی داعش به نیروهای الحشد الشعبی در استان صلاح الدین واقع در شمال عراق حمله کردند.

بنا به اظهارات این منبع،‌ یکی از ایست بازرسی‌های وابسته به لشگر «شهید صدر» ، تیپ ۳۵ در منطقه «مکشفه» واقع در جنوب تکریت مورد حمله عناصر داعش قرار گرفت و همه افراد حاضر در این مرکز که بیش از ۱۰ نفر از اعضای الحشد الشعبی بودند، به شهادت رسیدند.

این منبع افزود: «هنگام پیشروی نیروهای گشتی الحشد الشعبی به همراه تیمی از  نیروهای پلیس فدرال و اطلاعات به محل حادثه یک بمب در مسیر گشت نیروهای تیپ ۳۵ الحشد الشعبی منفجر شد که چند نفر شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

الحشد الشعبی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های شدیدی بین عناصر داعش در دو منطقه بلد و مکیشیفه در جنوب تکریت صورت گرفت.

در ادامه این بیانیه امده است: «نیروهای الحشد الشعبی تعدادی از عناصر داعشی را به هلاکت رسانده و تعدادی دیگر را زخمی کرده‌اند. عملیات محاصره در حال حاضر در مناطق درگیری برای تعقیب عناصر داعشی پس از وصول تجهیزات هوایی و زمینی برای ایمن کردن مناطق مورد نظر ادامه دارد.»

این بیانیه ذکر کرده است که آمار اولیه این درگیری‌ها حاکی از شهادت ۱۰ نفر از نیروهای الحشد الشعبی و زخمی شدن تعدادی دیگر است که برای درمان به بیمارستان‌های صحرایی منتقل شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز