خبرگزاری کار ایران

الیزابت وارن:

سندرز گفت که یک زن نمی‌تواند ترامپ را شکست دهد

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۶۸۳

سناتور ایالت ماساچوست گزارش‌ها را مبنی بر این‌که سناتور ایالت ورمانت در سال ۲۰۱۸ به او گفته یک زن نمی‌تواند در انتخابات پیروز شود، تایید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «الیزابت وارن»، سناتور ایالت ماساچوست، روز گذشته -‌دوشنبه- گزارش‌ها مبنی بر این‌که «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت در سال ۲۰۱۸ به او گفته یک زن نمی‌تواند در انتخابات پیروز شود را تایید کرد. 

پیشتر سی‌ان‌ان گزارش داده بود که این دو رقیب با یکدیگر دیدار کرده و طی این ملاقات سندرز به وارن گفته که به نظرش یک زن نمی‌تواند «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، را شکست دهد. سی‌ان‌ان این خبر را به نقل از چهار منبع آگاه گزارش داده بود. پس از دیدار، وارن دو نفر این افرادرا در جریان ماوقع قرار داده بود و مدتی بعد نیز دو منبع دیگر را در جریان قرار داد. سندرز این گزارش را رد کرده بود. 

وارن اما تاکید کرد که طی دیدار دوساعته‌شان در دسامبر ۲۰۱۸، سندرز چنین حرفی به او زده است. وارن گفت: «من گمان می‌کردم یک زن می‌تواند برنده شود، اما او مخالف بود.»

  سندرز در واکنش گفته بود که گزارش سی‌ان‌ان «مضحک» است. وی افزود: «آنچه من گفتم این بود که ترامپ به تبعیض جنسی معتقد است و نژادپرست است و از هرچه در دستش باشد علیه دیگران استفاده می‌کند».

دفتر کارزار سندرز هنوز واکنشی به اظهارات اخیر وارن نشان نداده است. 

وارن در ادامه عنوان کرد: «علاقه‌ای ندارم که بیش از این درباره این دیدار خصوصی حرف بزنم، چراکه من و برنی، به‌رغم اختلاف‌هایمان، نقاط مشترک زیادی با یکدیگر داریم».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز