خبرگزاری کار ایران

تهدید و ادعاهای بی‌پایه و اساس وزیر اسرائیلی علیه ایران:

درسی تکرار نشدنی به ایران می‌دهیم/حضور نظامی ایران در سوریه برای اسرائیل خطرآفرین است/ ایران با آتش بازی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۸۳۹

وزیر اطلاعات اسرائیل با بیان اینکه سقوط جنگنده این رژیم از سوی پدافند سوریه امری گذرا است، در تهدیدات بی‌پایه و اساس گفت: به ایران درسی فراموش نشدنی می‌دهیم.

به گزارش ایلنا، «اسرائیل کاتس» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با پایگاه خبری سعودی «ایلاف» با تکرار تهدیدات این رژیم علیه ایران گفت: به ایران درسی فراموش‌نشدنی می‌دهیم، قواعد بازی در سوریه تغییر نکرده و نخواهد کرد و اسرائیل به محافظت از برتری هوایی خود در منطقه ادامه می‌دهد.

وی افزود: اگر ایران به تهدیدها و عملیات‌های هجومی خود علیه اسرائیل از خاک سوریه ادامه دهد، تل‌آویو درسی به این کشور می‌دهد که فراموش نکند.

این وزیر اسرائیلی با بیان اینکه تل‌آویو تسلیم موقعیت ایران در سوریه نمی‌شود، مدعی شد: ایران از خطوط قرمز رد شده است و با آتش بازی می‌کند، ارتش سوریه که به سربازان ایرانی پیوسته‌اند در صورت ادامه همکاری با ایران و ارائه امکانات به این کشور در خاک سوریه مورد حمله قرار خواهند گرفت.

وی افزود: ایرانیان آمادگی آن را دارند که تا آخرین فرد سوری، لبنانی و فلسطینی با اسرائیل بجنگند اما هزینه آن را پرداخت خواهند کرد.

کاتس در ادامه ادعا کرد: اسرائیل بارها تکرار کرده است که حضور نظامی ایران و شاخه‌های آن در سوریه عامل بی‌ثباتی و منبع تنش است و حضور نظامی ایران در سوریه نه تنها برای اسرائیل بلکه برای ثبات منطقه نیز خطرآفرین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز