خبرگزاری کار ایران

مقام آمریکایی:

دفتر سازمان آزادی‌بخش فلسطین در واشنگتن تعطیل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۸۰۹

یک مقام وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که دفتر سازمان آزادی‌بخش فلسطین در واشنگتن باز خواهد ماند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مقام وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که دفتر سازمان آزادی‌بخش فلسطین در واشنگتن با هدف بررسی راه‌های صلح با اسرائیل باز خواهد ماند.

این موضوع پس از آن عنوان می‌شود که هفته گذشته مقام‌های آمریکایی از تصمیم خود برای تعطیلی این دفتر خبر داده بودند. تعطیلی این دفتر قرار بود بر اساس قانونی صورت بگیرد که مقام‌های فلسطینی را به خودداری از به دادگاه کشاندن اسرائیلی‌ها در دادگاه‌های بین‌المللی ملزم می‌کرد.

بر این اساس یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا که خواست نامش فاش نشود، روز گذشته –جمعه- گفت که فلسطینیان خواستار محدود کردن فعالیت‌های دیپلماتیک خود در این دفتر به مسائل صلح تا برداشته شدن این قانون شده‌اند.

این مقام مسئول تاکید کرد: «از دفتر سازمان آزادی‌بخش فلسطین خواستیم که فعالیت‌هایش را به مسائل مرتبط با صلح میان اسرائیل و فلسطین محدود  کند.»

این مقام مسئول همچنین افزود که در این قانون آمده است که اگر رئیس جمهور آمریکا پس از ۹۰ روز شاهد آن بود که فلسطینی ها به مذاکرات مستقیم با اسرائیل پایبند هستند، محدودیت‌ها از سازمان آزادی‌بخش و دفترش در واشنگتن برداشته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز