خبرگزاری کار ایران

پیشروی ارتش سوریه در دیرالزور؛ نخستین تانک به فرودگاه دیرالزور رسید

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۶۲۴

منابع سوری خبر دادند، نخستین دستگاه تانک ارتش سوریه با عبور از خاکریزهای اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور که در محاصره داعش قرار داشت، به این فرودگاه رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از العالم، ستاد تبلیغات جنگ ارتش سوریه اعلام کرد با شکستن شدن محاصره فرودگاه نظامی دیرالزور، محاصره دو محله «الطحطوح» و «هرابش» در غرب این شهر پایان می‌یابد. 

ارتش سوریه و متحدانش، امروز- جمعه- به طور همزمان از ارتفاعات «الربیعه»، تپه «علوش» و جاده اصلی، پیشروی به طرف فرودگاه نظامی دیرالزور را آغاز کردند تا شکسته شدن محاصره این فرودگاه نهایی شود. 

نیروهای ارتش سوریه همزمان، سنگرهای داعش را در اطراف این فرودگاه هدف قرار می‌دهند. 

در همین حال خبرگزاری دولتی سوریه( سانا) اعلام کرد ارتش این کشور با حمله به مخفیگاه‌های داعش، موفق شد کنترل روستاهای «ام صهریج»، «الحرش»، «علام شرقی»، «خربه جب حبل»، «خربه الحیوانیه» را به‌دست بگیرد.

همچنین طبق این گزارش، ارتش سوریه و متحدانش کنترل میدان نفتی «التیم» در محور السخنه واقع در استان دیرالزور را به‌دست‌ گرفته‌اند و در حال پیشروی به سمت شهر دیرالزور هستند.

ارتش سوریه بخشی از بزرگراه دیرالزور به المیادین را هم تحت کنترل خود گرفته است. بسیاری از نیروهای داعش به المیادین عقب‌نشینی کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز