خبرگزاری کار ایران

مک‌کین: دیگر حرف‌های ترامپ را تفسیر نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۶۱۰

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی اعلام کرد سخنان رئیس‌جمهوری آمریکا علیه کره‌شمالی، موجب افزایش تنش برای تقابل احتمالی با پیونگ‌یانگ می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از تایم، سناتور «جان مک‌کین» نماینده جمهوری‌خواهان در مجلس سنای آمریکا سخنان اخیر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا علیه کره‌شمالی این سخنان وی را موجب افزایش احتمال بروز تنش میان آمریکا و کره‌شمالی دانست. 

پس از آنکه واشنگتن‌پست گزارشی مبنی بر اینکه کره‌شمالی به فناوری کلاهک‌هایی که قابلیت نصب روی موشک را داراست دست‌یافته است. 

مک‌کین در واکنش به سخنان ترامپ اعلام کرد: برای رئیس‌جمهور استثنا قائل هستم چراکه در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند هر آنچه می‌گوید را عملی کند. 

وی تصریح کرد: البته اطمینان ندارم این سخنان ترامپ تهدید برای اقدام نظامی باشد ولی روسای جمهوری آمریکا پیش از ترامپ تا زمانی که آماده اقدام نظامی نباشند تهدید نمی‌کردند. 

مک‌کین اضافه کرد: مدت‌هاست دیگر برای تفسیر صحبت‌های ترامپ تلاش نمی‌کنم. ترامپ بیش از حد بر امور تاکید می‌کند. 

این سناتور جمهوری‌خواه تاکید کرد کره‌شمالی هزار موشک را به سوی سئول نشانه رفته‌اند که می‌تواند این شهر را به آتش بکشد. 

وی در ادامه افزود: به ترامپ توصیه می‌کنم با چین صحبت کرده و قابلیت‌های دفاعی ضد موشکی آمریکا را توسعه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز