خبرگزاری کار ایران

دی‌میستورا در دیدار با لاوروف:

هماهنگی میان نشست ژنو و مذاکرات آستانه ضروری است

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۱۸۷

وزیر امور خارجه روسیه امروز-پنجشنبه- در مسکو میزبان «استفان دی‌میستورا» نماینده سازمان ملل در امور سوریه بود.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتد‌پرس، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه امروز با «استفان دی‌میستورا» نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه، دیدار کرد.

دی‌میستورا برای مذاکره درباره ادامه مذاکرات صلح سوریه و دیدار با وزرای امور خارجه و دفاع روسیه، به مسکو سفر کرد.

نمیانده سازمان ملل در امور سوریه پیش از آغاز دیدار با لاوروف، گفت: «در 6 سالی که از آغاز درگیری‌ها در سوریه می‌گذرد، اکنون لحظه بسیار مهمی در تاریخ این کشور است.»

وی همچنین بر اهمیت ایجاد هماهنگی میان نشست ژنو و مذاکرات آستانه که با حمایت ایران، روسیه و ترکیه برگزار می‌شود، تاکید کرد.

این در حالی است که وزارت خارجه قزاقستان امروز اعلام کرد دور جدید مذاکرات صلح سوریه که با حضور طرف‌های درگیر، روسیه، ایران، ترکیه، قزاقستان و نمایندگان سازمان ملل متحد در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار می‌شود، به تاخیر افتاده است.

وزارت خارجه قزاقستان اعلام کرد که این دور از مذاکرات که قرار بود در روزهای ۱۲ و ۱۳ ماه جاری میلادی برگزار شود، به زمان دیگری موکول شده است.

بر همین اساس، دور جدید مذاکرات آستانه برای چندین هفته به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز