خبرگزاری کار ایران

حامد کرزی:

آمریکا باید برای شکست تروریسم با روسیه، هند و چین همکاری کند

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۵۱۶

رئیس‌جمهوری سابق افغانستان در مصاحبه با «راشا تودی» گفت که آمریکا باید برای مقابله با تروریسم بین‌المللی با روسیه، چین و هند همکاری کند.

 به گزارش ایلنا به نقل از سپوتنیک، «حامد کرزی» رئیس‌جمهوری سابق افغانستان که برای شرکت در کنفرانس دو روزه امنیت بین‌المللی در مسکو به روسیه سفر کرده است، گفت که پیروزی آمریکا در مقابله با تروریسم، مستلزم همکاری این کشور با روسیه، هند و چین است.

موضوع‌های مورد بحث در کنفرانس امنیت بین‌المللی مسکو شامل مبارزه با تروریسم و همچنین چالش‌های امنیتی در خاورمیانه، آسیا-اقیانوسیه و آسیای مرکزی است.

کرزی گفته است: «اگر این جنگ واقعاً علیه تروریسم است، اگر آمریکا می‌خواهد پیروز شود، باید به این همکاری تن دهد. می‌دانیم که تا کنون موفقیتی وجود نداشته است مگر آن‌که این کشور خود را کنار بکشد. اگر آمریکا نمی‌تواند این کار را به تنهایی انجام دهد، از روسیه، چین و هند و به ویژه روسیه در مورد ما کمک بگیرد  زیرا این کشور به افغانستان نزدیک است، تاریخ مشترک طولانی با ما دارد و از ابزارهای لازم برای مبارزه با تروریسم برخوردار است» .

افغانستان در حال حاضر بی‌ثباتی‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی را تجربه می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز