خبرگزاری کار ایران

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به دنبال گشایش دفتر نمایندگی در ابوظبی

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۵۱۱

رسانه‌های عبری زبان فاش کردند که وزیر انرژی رژیم صهیونیستی پس از مذاکره با مقام‌های امارات درباره مسائل مشترک مشترک از ابوظبی بازگشت.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، کانال ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی تاکید کرد که «یوال اشتاینتس» طی چند روز گذشته تحت حراست شدید و تدابیر امنیتی به ابوظبی سفر کرده و با مقام‌های امارات درباره مسائل و منافع مشترک گفت‌وگو کرد.

از طرف دیگر، سایت i۲۴ به نقل از این شبکه نوشت که وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در حال حاضر به دنبال گشایش دفتر نمایندگی در ابوظبی و چندین کشور عربی دیگر است.

این سفر در حالی صورت می‌گیرد که مدیر کل وزارت خارجه اسرائیل چند ماه پیش به ابوظبی سفر کرد و با مقام‌های امارات در مورد انرژی‌های تجدید پذیر و گشایش دفتر نمایندگی دیپلماسی در این کشور بحث و گفت‌و‌گو کرد.

منابع صهیونیستی در ماه نوامبر گذشته اعلام کردند که اسرائیل برای نخستین بار به صورت آشکار دفتر نمایندگی دیپلماسی در امارات افتتاح خواهد کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که «دوری گولد» مدیر کل وزارت امور خارجه اسرائیل برای شرکت در نشست آژانس بین‌المللی انرژی اتمی راهی ابوظبی شد. وی در جریان این سفر با مقام‌های امارات درباره گشایش این دفتر به توافق رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز