خبرگزاری کار ایران

با حمایت نیروهای پلیس؛

گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست وارد مسجدالاقصی شدند

گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز -دوشنبه- از سمت دروازه باب‌المغاربه و در میان تدابیر شدید امنیتی پلیس و عناصر یگان ویژه ارتش صهیونیستی وارد مسجد مبارک الاقصی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، رژیم صهیونیستی بیش از یک ماه است که تدابیر امنیتی شدیدی را در دروازه‌های مسجد الاقصی به کار بسته و مانع از ورود جوانان و افراد زیر ۳۵ سال به این مسجد می‌شود.

از طرف دیگر، جمعیت «دانشجویان حامی معبد» از شهرک‌نشینان صهیونیست برای ورود به مسجد الاقصی طی امروز دعوت کرده است، اما هنوز زمان دقیق ورود صهیونیست‌ها به این مسجد مشخص نیست.

این جمعیت مدعی است «رمبام» که به ادعای صهیونیست‌ها یک خاخام یهودی عربی و مهم‌ترین شخصیت یهودی در قرون وسطی بود، ۸۵۰ سال پیش در چنین روزی در مسجد الاقصی بود.

آن‌ها همچنین نخستین سالگرد تیراندازی به سمت «یهودا گلیک» خاخام تندروی یهودی را بهانه‌ای برای ورود به این مسجد مبارک قرار داده‌اند.

بر اساس این گزارش، «معتز حجازی» یک سال پیش به سمت یهودا گلیک تندرو که بار‌ها به همراه شهرک‌نشینان صهیونیست وارد مسجد الاقصی می‌شد و دست به اقدام‌های تنش زا می‌زد، تیراندازی کرد که باعث زخمی شدن شدید وی شد.

کد خبر : ۳۱۴۷۲۹