خبرگزاری کار ایران

یک دختر فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شد

نظامیان رژیم صهیونیستی با تیراندازی به سمت یک دختر جوان فلسطینی در ورودی خیابان شهدای شهر الخلیل و در نزدیکی ایست بازرسی نظامی منتهی به محله رمیده، وی را به شدت زخمی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت این دختر جوان تیراندازی کردند که باعث زخمی شدن وی شد، اما آن‌ها تا مدتی به هیچ کس اجازه نزدیک شدن و کمک به این دختر جوان زخمی شده را ندادند.

این منابع تاکید کردند که پس از گذشت مدتی از این حادثه، آمبولانس‌های صهیونیستی در محل حاضر شده و دختر جوان را به یک بیمارستان صهیونیستی در اراضی اشغالی سال ۴۸ انتقال دادند و هنوز خبر دقیقی از وضعیت جسمی وی در دست نیست.

شاهدان عینی اعلام کردند که این دختر جوان به نام «هدیل هشلمون» (۱۸ ساله) به همراه همکلاسی خود در حال رفتن به مدرسه بود که نظامیان صهیونیست به سمت وی تیراندازی کرده و او را زخمی کردند و تنها به نیروهای امداد رسانی صهیونیستی اجازه کمک‌رسانی به وی را دادند.

از طرف دیگر، پایگاه صهیونیستی «۰۴۰۴» مدعی شد که یک دختر جوان فلسطینی قصد زخمی کردن یک نظامی صهیونیست در شهر الخلیل را داشت که سربازان ارتش صهیونیستی به سمت وی تیراندازی کرده و او را به شدت زخمی کردند و وی برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های صهیونیستی انتقال داده شد.

در پی این حادثه درگیری‌های شدیدی میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست روی داد که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی ایست بازرسی «کانتیر» در مرکز الخلیل را بستند.

کد خبر : ۳۰۷۰۳۴