خبرگزاری کار ایران

داعش سردبیر یک روزنامه در موصل را اعدام کرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۶۱۴

گروه تروریستی داعش سردبیر یک روزنامه محلی در شهر «موصل» را به ضرب گلوله کشت.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، برخی ساکنان شهر موصل گفتند که عناصر گروه تروریستی داعش «ثائر العلی» سردبیر روزنامه «رأی الناس» (دیدگاه مردم) را در منطقه «الرأس» در مرکز این شهر به ضرب گلوله کشتند.

این ساکنان افزودند که عناصر داعش پس از کشتن العلی، جسد وی را تحویل پزشکی قانونی دادند.

در همین حال، کمیته حمایت از خبر نگاران که مقر آن در نیویورک است، در گزارش سالیانه خود اعلام کرد که سال ۲۰۱۴ میلادی خونین‌ترین و خطرناک‌ترین سال برای خبرنگارانی بود که در مناطق فعالیت گروه‌های تروریستی حضور داشتند.

در این گزارش آمده است که شمار زیادی از خبرنگاران در زمان پوشش خبری درگیری در سوریه کشته شدند، برای پوشش بیماری ابولا تحت کنترل قرار گرفتند و در مصر و اتیوپی زندانی شدند.

بر اساس گزارش کمیته حمایت از خبرنگاران، در سال گذشته ۲۷ خبرنگار در ۱۵ کشور کشته شدند.

در ادامه این گزارش آمده است که در سال ۲۰۱۴ میلادی، در کشورهای لیبی، گینه، آفریقای جنوبی، فلسطین، بنگلادش، اوکراین و میانمار یک خبرنگار،  در مکزیک و برزیل، دو خبرنگار، در هر کدام از کشورهای سوریه، پاراگوئه و پاکستان سه خبرنگار و در سومالی چهار خبرنگار جان خود را از دست دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز