خبرگزاری کار ایران

برای مقابله با تهدیدهای آمریکا؛

ونزوئلا رزمایش ۱۰ روزه برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۴۲۰

رزمایشی ۱۰ روزه در ونزوئلا برای مقابله با تهدیدهای آمریکا آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسا لاتینا، «ولادیمیر پادرینو» وزیر دفاع ونزوئلا از آغاز رزمایش ۱۰ روزه در این کشور در راستای مقابله با تهدیدهای آمریکا خبر داد.

پادرینو گفت که ۱۰۰ هزار نفر در رزمایش سراسری ونزوئلا حضور دارند که ۲۰ هزار نفر آن‌ها غیرنظامی هستند.

وی افزود که رزمایش سراسری ونزوئلا یک اقدام جنگی نیست، بلکه هماهنگی میان سازمان‌های مدنی-نظامی و بخش‌های دفاعی کشور در راستای نشان دادن اتحاد میان قسمت‌های مختلف دولت و قدرت مردم است.

وزیر دفاع ونزوئلا گفت که در میان بخش‌های مختلفی که در رزمایش سراسری این کشور حضور دارند، نیروهای مسلح ملی بولیواری قدرتمند‌ترین بخش هستند.

وی تاکید کرد که آمریکا ونزوئلا را یک تهدید برای امنیت ملی خود توصیف کرده است و این یک خطر برای ما محسوب می‌شود و به همین دلیل از نیروهای مسلح ملی بولیواری استفاده می‌کنیم تا به عنوان تعهد خود در قانون اساسی کشور، حق حاکمیت و استقلال ونزوئلا را تامین کنیم.

 واشنگتن اخیرا اعلام کرده بود که مقام‌های ونزوئلا اقدام‌های غیرقانونی در این کشور انجام می‌دهند و به این ترتیب حقوق‌ بشر را نقض می‌کنند.

 «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا اخیرا با اعلام این‌که ونزوئلا یک تهدید برای امنیت ملی این کشور به حساب می‌آید، پس از افزودن نام برخی از مقام‌های ونزوئلا و شرکت‌های مربوط به این کشور به فهرست تحریم‌ها، گفت که تحریم‌های جدیدی را نیز علیه این کشور در نظر می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز