خبرگزاری کار ایران

همه شهرک‌های یهودی‌نشین در نزدیکی نوار غزه تخلیه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۸۶

روزنامه «یدیعوت آحارنوت» نوشت که همه ساکنان شهرک‌های یهودی‌نشین نزدیک غزه به علت شدت گرفتن شلیک موشک به این شهرک‌ها توسط مبارزان فلسطینی، به طور کامل آن‌ها را تخلیه کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تخلیه همه شهرک‌های یهودی‌نشین در نزدیکی نوار غزه به دلیل شدت موشک‌باران مقاومت فلسطینی خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، پایگاه اینترنتی روزنامه «یدیعوت آحارنوت» نوشت که همه ساکنان شهرک‌های یهودی‌نشین نزدیک غزه به علت شدت گرفتن شلیک موشک به این شهرک‌ها توسط مبارزان فلسطینی، به طور کامل آن‌ها را تخلیه کردند.

یدیعوت آحارنوت همچنین نوشت که ساکنان شهرک‌های یهودی‌نشین «ناحل عوز» و «عین هشلوشا» در پی کشته شدن یک اسرائیلی در حمله خمپاره‌ای مبارزان فلسطینی که روز گذشته رخ داد، این شهرک‌ها را به طور کامل تخلیه کردند.

برخی دیگر از رسانه‌های اسرائیلی نیز اعلام کردند که «اسحاق اهرونوویچ» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از ساکنان شهرک‌های یهودی‌نشین در نزدیکی نوار غزه خواست که این شهرک‌ها را تخلیه کنند.

در همین حال، مبارزان گردان‌های «الاقصی» شهرک یهود‌ نشین «نتیفوت» را موشک‌باران کردند و گردان‌های «قدس» نیز شهرک یهودی‌نشین «حولیت» را با گلوله‌های خمپاره از نوع گلوله‌های سنگین هدف حمله قرار دادند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز اذعان کردند که مبارزان فلسطینی امروز - شنبه - تا کنون ۲۵ موشک به فلسطین اشغالی شلیک کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز