خبرگزاری کار ایران

اتحادیه اروپا ۱۵ مقام دولتی روسیه را تحریم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۷۱

این تحریم‌ها که به دلیل سیاست روسیه در قبال اوکراین اعمال می شود، از جمله شامل «دیمیتری کوزاک» معاون نخست‌وزیر، «لودمیلا شوتسوا» معاون دومای روسیه و نیز «والری گراسیمو» رئیس ستاد نیروهای مسلح این کشور می‌شود.

اتحادیه اروپا اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه ۱۵ مقام دولتی روسیه و رهبران جدایی‌طلبان اوکراین اعمال خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز٬ این تحریم‌ها که به دلیل سیاست روسیه در قبال اوکراین اعمال می شود، از جمله شامل «دیمیتری کوزاک» معاون نخست‌وزیر، «لودمیلا شوتسوا» معاون دومای روسیه و نیز «والری گراسیمو» رئیس ستاد نیروهای مسلح این کشور می‌شود.

وزارت خزانه‌داری آمریکا نیز روز گذشته فهرست ۱۷ شرکت را که مشمول تحریم می‌شوند٬ منتشر کرد اما نه تنها روسیه اعلام کرده که این تحریم‌ها بر این کشور تاثیری نخواهند داشت، بلکه بسیاری از تحلیل‌گران نیز احتیاط آمریکا و اروپا در این زمینه و ناچیز بودن تحریم‌های اعمال شده را دلیل بر ناکارآمدی آن برای تغییر سیاست‌های روسیه می‌دانند.

بر اساس این گزارش، تحریم‌های اعمال شده تا کنون بر بازار بورس مسکو نیز تاثیر محسوسی نداشته است. اتحادیه اروپا در ماه مارس نیز علیه ۲۱ نفر از مقام‌های روسیه و اوکراین تحریم‌هایی را اعمال کرده بود که شامل مسدود کردن دارایی‌ها و ممنوعیت سفر به اتحادیه اروپا است. اکنون مجموع تحریم های اتحادیه اروپا ۴۸ نفر را دربر می گیرد.

روسیه در واکنش به این تحریم‌ها اعلام کرده است که اتحادیه اروپا باید از این اقدام خود که کمکی به یک اوکراین باثبات نخواهد کرد٬ شرمسار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز