خبرگزاری کار ایران

آناتولی آنتونوف:

غرب جنگ ترکیبی علیه روسیه را انتخاب کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۳۲۸

سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد که حملات تروریستی و جنگ ترکیبی غرب روسیه را مجبور به تغییر مسیر یا سیاست خارجی خود نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در واشنگتن گفت که حملات تروریستی و جنگ ترکیبی غرب، مسکو را مجبور به تغییر مسیر یا سیاست خارجی خود نخواهد کرد.

وی درباره واکنش آمریکا به حادثه تروریستی کروکوس گفت: «هیچ تغییری در سیاست خارجی روسیه و در مسیر ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین به ویژه پس از انتخابات رخ نخواهد داد، چنین اتفاقی نخواهد افتاد. چنین حملات بزدلانه ای خط و مسیر ما را تغییر نخواهد داد و به کار خود ادامه خواهیم داد».

آنتونوف تاکید کرد که این غرب است که مسیر جنگ ترکیبی با روسیه را انتخاب کرده و بر ادامه آن اصرار دارد.

وی گفت: «درباره پیشنهادات مختلفی که در رسانه ها منتشر شد و اظهارات مقامات اعتقاد دارم که هنوز برای نتیجه گیری نهایی زود است و باید به نهادهای مربوطه روسیه فرصت داده شود تا همه مسائل را تحلیل کنند. شکی نیست که تلاش عناصر مسلح برای فرار به مرز با اوکراین پس از حمله تروریستی عصر جمعه پرسش هایی را ایجاد می کند».  

آنتونوف افزود: «تردیدها و پرسش ها با تلاش های مذبوحانه برای مسئول دانستن داعش در حمله تروریستی کروکوس را افزایش می یابد».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز