خبرگزاری کار ایران

هیل:

پیشنهاد قانونگذاران آمریکایی به کنگره برای تصویب پروژه جدید کمک به اوکراین

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۳۲

روزنامه هیل از پیشنهاد قانونگذاران آمریکایی به کنگره برای تصویب پروژه کمک جدید برای اوکراین خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه هیل، «برایان فیتزپاتریک» و «جرد گلدن»، دو تن از اعضای مجلس نمایندگان امریکا از کنگره این کشور خواستند از نسخه جایگزین برای کمک مالی به اوکراین و اسرائیل حمایت کند.

این روزنامه نوشت: «گروهی از قانونگذاران دو حزب دموکرات و جمهوری خواه از همکاران خود می‌خواهند که از نسخه اصلاح شده پیش نویس کمک‌های خارجی و امنیت مرزی که هفته گذشته ارائه شد، حمایت کنند».

پاتریک، نماینده جمهوری خواه و گلدن، نماینده دموکرات تاکید کرده‌اند که اوکراین به دلیل تاخیر کنگره در ارائه کمک‌های مالی در حال حاضر در  وضعیت غم انگیزی قرار دارد.

در نسخه جایگزین پیش‌نویس قطعنامه، ۴۷ میلیارد دلار به اوکراین، ۱۰ میلیارد دلار به اسرائیل، ۵ میلیارد دلار به منطقه اقیانوس هند و آرام و همچنین ۲ میلیارد دلار برای تضمین عملیات پنتاگون در خاورمیانه اختصاص داده شده است.

این دو قانونگذار در حوزه مبارزه با مهاجرت غیرقانونی نیز پیشنهاد کرده‌اند که سیاست «در مکزیک بمانید» به مدت یک سال از سر گرفته شود که بر اساس آن پناهجویان در ایالات متحده منتظر تصمیم مقام های آمریکایی در  کشورهای مبدا هستند.

هلی نوشت که بعید است پیش نویس قطعنامه ارائه شده حمایت کافی را جلب کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز