خبرگزاری کار ایران

سید حسن نصرالله‌:

مردم غزه نه شکست می‌خورند و نه تسلیم می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۵۹۲

سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از المنار، سخنرانی «سید حسن نصرالله»، دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت هفتمین روز شهادت وسام الطویل فرمانده بارز حزب الله، آغاز شد.

‌دبیرکل حزب الله لبنان ‌در سخنرانی خود به مناسبت هفتمین روز شهادت وسام الطویل فرمانده باررز حزب الله اظهار داشت: «خانواده‌های زیادی از مقاومت سه شهید و حتی بیشتر را تقدیم کرده و اعلام نموده‌اند که آماده‌اند شهدای بیشتری را در مسیر مقاومت تقدیم کنند و به خط مقدم نبرد بفرستند.»

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان این که باید برای تامین مولفه‌های پایداری با یکدیگر همکاری کنیم، تصریح کرد، شهید وسام الطویل از زمان آغاز تجاوزگری رژیم صهیونیستی به غزه یکی از فرماندهان اساسی در جبهه جنوب هم مرز با فلسطین اشغالی بود.

نصرالله با بیان اینکه داعش نه تنها برای دولت سوریه بلکه برای مردم این کشور، بزرگ‌ترین تهدید بود و بیشترین کشتار را در عراق انجام داد، خاطر نشان کرد: داعش ساخته آمریکا بود و چند روز پیش هم بیش از صد نفر را در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی به شهادت رساند. داعش همچنین بزرگترین تهدید برای کشور و مردم لبنان بود. حاج جواد یکی از بزرگ‌ترین فرماندهانی بود که با داعش مبارزه کرد.

وی گفت: «مردم غزه نه شکست می‌خورند و نه تسلیم می‌شوند. مقاومت فلسطین هم با تمامی گروه‌های خود، با شجاعت و نوآوری در حال مبارزه هستند. بسیاری از کسانی که پیگیر عملیات طوفان الاقصی هستند، اجماع نظر دارند که اسرائیل در این جنگ، بیشترین سانسور خبری را داشته است. و آنچه بعضی مواضع درز می‌کند، مایه غافلگیری است.»

وی افزود: «بعد از آن که آمریکا به طور مستقیم محور مقاومت را تهدید کرد این محور نیز اسرائیل را تهدید کرد. همچنین اگر آمریکا فکر کرده با تهدید می تواند جبهه یمن را متوقف کند سخت در اشتباه است.»

نصرالله افزود: «فشارهای وارده علیه عراق مانع حمله مقاومت به پایگاه‌های آمریکایی نمی‌شود. مقاومت عراق به یک موضع در حیفا حمله کرده اما دشمن خبر آن را سانسور کرده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز