خبرگزاری کار ایران

لوید آستین مسئولیت مخفی نگاه داشتن خبر بستری شدن خود را پذیرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۰۸۳

وزیر دفاع ایالات متحده مسئولیت خود را در زمینه مخفی نگه داشتن موضوع بستری شدن خود در بیمارستان در این هفته برای روزها پذیرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «لوید آستین»، وزیر دفاع ایالات متحده، با توجه به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه مقامات ارشد به رهبری «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری این کشور، آگاه نبودند که او از مشکلات سلامتی رنج می‌برد، مسئولیت خود را در زمینه مخفی نگه داشتن موضوع بستری شدن خود در بیمارستان در این هفته برای روزها پذیرفت.

پنتاگون تا روز جمعه منتظر ماند تا فاش کند که آستین ‌۷۰ ساله‌ عصر دوشنبه در بیمارستان نظامی والتر رید در نزدیکی واشنگتن بستری شده است، ‌‌بدون اینکه ماهیت بیماری وی یا مدت اقامت وی در این بیمارستان مشخص شود. 

در حالی که آستین در بیمارستان والتر رید به سر می‌برد، سخنگوی پنتاگون تایید کرد که او «وظایف کامل» خود را از روز جمعه از سر گرفته است.

شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی گزارش داد که وزیر دفاع به مدت چهار روز در بخش مراقبت‌های ویژه باقی مانده است. تا روز شنبه هنوز تاریخ مرخصی وی از بیمارستان اعلام نشده بود.

آستین روز شنبه در بیانیه‌ای اذعان کرد که می‌توانست «برای اطمینان از اطلاع‌رسانی مناسب مردم، بهتر عمل کند».

 

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز