خبرگزاری کار ایران

گروسی:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آماده همکاری با ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۵۱۴

دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای سیاسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان عنوان کرد که برای حل‌وفصل مسائل باقی‌مانده پادمانی آماده کار با ایران است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «رافائل گروسی»، دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای سیاسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان عنوان کرد که برای حل‌وفصل مسائل باقی‌مانده پادمانی آماده کار با ایران است.

وی طی ‌سخنرانی‌‌ در کنفرانس عمومی آژانس که امروز در وین آغاز شد،‌ گفت: «من در دوران خدمتم درباره توافق پادمانی ان‌پی‌تی ایران و راستی‌آزمایی و نظارتی که ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت در ایران انجام شده است، به شورای حکام گزارش داده‌ام.»

گروسی گفت: «درباره توافق پادمانی ان‌پی‌تی، تصریح می‌کنم که مسائل پادمانی مهمی، پس از گذشت چند سال، هنوز باقی مانده‌اند. همچنین چاره‌ای ندارم جز اینکه تایید کنم اجرای اقدامات مقرر در بیانیه اخیر میان من و ایران در مارس امسال پیشرفت مورد انتظارم را نداشته است.»

گروسی افزود: «‌‌آژانس و شخص من به طور فعال با ایران در ارتباط بوده و آماده کار (برای حل‌وفصل مسائل پادمانی) هستیم. اما فقط همکاری کامل ایران و دستیابی به نتایج ملموس در این زمینه می‌تواند ما را از ماهیت صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران مطمئن کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز