خبرگزاری کار ایران

درخواست تشکیلات خودگردان برای اقدام دیوان کیفری بین‌المللی علیه جنایت‌های اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۷۵۹

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تجاوزهای وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها و اردوگاه‌های فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان در بیانیه‌ای تجاوزهای وحشیانه و خونین رژیم صهیونیستی به شهرها، شهرک‌ها و اردوگاه‌های فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: «جنایت یورش صبح امروز -سه‌شنبه- به اردوگاه عقبه جبر در جنوب اریحا، جنایت جنگی علیه بشریت و کشتار فراقانونی نیروهای اشغالگر علیه مردم فلسطین به شمار می‌رود». 

در این بیانیه، جنایت اریحا پاسخ رسمی اسرائیل به نشست سه‌جانبه مصر بین فلسطین، مصر و اردن و همچنین پاسخ این رژیم به همه اشکال عادی‌سازی با آن و بازتاب شکست جامعه بین‌المللی در حمایت از مردم فلسطین توصیف شده است.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان، رژیم اسرائیل را مسئول کامل و مستقیم این جنایات اعلام کرده است.

در این بیانیه تاکید شده است که وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین مانند گذشته این جنایت را در دیوان کیفری بین‌المللی پیگیری خواهد کرد و از این دادگاه می‌خواهد که با شکستن سکوت خود مسئولیت‌هایش را برعهده بگیرد و به تعهدات خود در قبال حملات و جنایت‌های  اسرائیل علیه مردم فلسطین عمل کند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز