خبرگزاری کار ایران

تشکیلات خودگردان:

ترور سه جوان فلسطینی جنایت جنگی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۰۰۵

تشکیلات خودگردان فلسطین ترور سه جوان فلسطینی در نابلس را جنایت جنگی توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین امروز -سه‌شنبه- ترور سه جوان فلسطینی در شهر نابلس را جنایت جنگی توصیف کرد و اسرائیل را مسئول این جنایت و عواقب آن برشمرد. 

«نبیل ابورودینه»، سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: «ترور سه جوان توسط نیروهای اشغالگر در نزدیکی دروازه جبل جرزیم در نابلس ادامه سیاست مجازات دسته‌جمعی علیه مردم فلسطین است». 

ابورودینه تاکید کرد که تنها راه تحقق صلح و امنیت، اعطای حقوق مشروع مردم فلسطین است که جامعه بین الملل آن را به رسمیت شناخته شده است‌.

وی تاکید کرد:‌ «ادامه کشتارهای روزانه، یورش به شهرهای فلسطین، حمله به مقدسات اسلامی و مسیحی، شهرک‌سازی، طرح‌های الحاق و جنایت‌های دیگر  مردم فلسطین را به زانو در نخواهد آورد و امنیت و ثبات به همراه نخواهد داشت».

ابوردینه با اشاره به اینکه ناتوانی بین‌المللی و سکوت دولت آمریکا اشغالگران را به ادامه جنایت علیه مردم فلسطین تشویق می‌کند، خواستار مداخله فوری آمریکا برای توقف این تجاوز شد که هدف آن کشاندن منطقه به میدان خشونت، تنش و بی‌ثباتی است.

۳ جوان فلسطینی صبح امروز بر اثر تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی به وسیله نقلیه آنها در نابلس به شهادت رسیدند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز