خبرگزاری کار ایران

اتحادیه عرب جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۱۱۴

اتحادیه عرب جنایات و اقدام‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و نقض حقوق اساسی و انسانی آنها و هتک حرمت مسجد الاقصی توسط شهرک‌نشینان اشغالگر به ویژه در ماه مبارک رمضان را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، اتحادیه عرب جنایات و اقدام‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و نقض حقوق اساسی و انسانی آنها و هتک حرمت مسجد الاقصی توسط شهرک‌نشینان اشغالگر به ویژه در ماه مبارک رمضان را محکوم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «سعید ابو علی» مشاور دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی عربی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز کشتار دیریاسین بر ضرورت تحرک قاطع جامعه بین الملل برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی و اعمال فشار بر این رژیم جهت پایبندی به قوانین و قطعنامه های بین المللی و پایان دادن به تجاوزات خود علیه ملت فلسطین تاکید کرد.

ابو علی اظهار داشت که در جریان جنایت دیریاسین، صدها زن و مرد و کودک فلسطینی طی جنایتی وحشیانه توسط صهیونیست ها به خاک و خون کشیدهه شدند و در مجموع بیش از ۲۵۰ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۳۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وی عنوان کرد که رژیم صهیونیستی همچنان به جنایات خود علیه ملت فلسطین ادامه می‌دهد که آخرین نمونه آن حمله به شهرک حواره و به آتش کشیدن خانه‌های فلسطینی در این منطقه و هتک حرمت مقدسات قدس، الخلیل و دیگر مناطق فلسطینی و حملات مکرر به مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان و سرکوب وحشیانه نمازگزاران و اعتکاف‌کنندگان فلسطینی و محاصره ظالمانه نوار غزه است.

ابوعلی خاطر نشان کرد که این اقدام‌های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی تمامی تلاش‌ها برای آرام‌سازی اوضاع را بی نتیجه کرده و صلح و امنیت منطقه و جهان را به خطر می‌اندازد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز