خبرگزاری کار ایران

کشته شدن ۵ غیر نظامی به دست ارتش میانمار

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۷۴۴

شاهدان عینی از کشته شدن ۵ غیر نظامی در ایالت «راخین» توسط ارتش میانمار خبر داند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، شاهدان عینی گزارش دادند که نیروهای شورای نظامی در میانمار منازل غیر نظامیان را در ایلت «راخین» به آتش کشیدند و پنج نفر از آن‌ها را به قتل رساندند. 

ارتش میانمار با شورش مسلحانه اقلیت‌های قومی به ویژه در ایالت راخین در غرب این کشور مواجه است.

به گفته شاهدان، پس از آنکه اعضای «ارتش آراکان»در یکی از مسیرها کمینی را برای به خودروهای شورای نظامی نصب کردند، سربازان ارتش به روستای «سین ان جی» یورش بردند.

یکی از اهالی فراری روستا گفت: «من صدای انفجارها و تیراندازی‌های زیادی را شنیدم و سربازان از داخل هلیکوپتر تیراندازی می‌کردند».

وی با بیان اینکه روز جمعه هنگام بازگشت پس از خروج نیروها پنج کشته را مشاهده کرده است که به نظر می‌رسید به تعدادی از آنها گلوله خورده و برخی دیگر با چاقو زخمی شده‌اند، افزود: «با دیدن اجساد آن‌ها بسیار ترسیدم».

تصاویری از اجساد و خانه‌های سوخته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

تعداد کشته‌ها در این روستا نامشخص است، زیرا سایر ساکنان محلی از کشته شدن ۹ غیرنظامی صحبت می‌کنند و رسانه‌های محلی نیز گزارش داده‌اند که دست کم  حداقل هفت نفر کشته شده‌اند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز