خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

آغاز فعالیت ناظران اتحادیه اروپا در مرز ارمنستان و آذربایجان/ ده‌ها کشته و زخمی بر اثر ازدحام جمعیت در مراسمی در سئول/ عملیات مقاومتی در الخلیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۰۴۷

آغاز فعالیت ناظران اتحادیه اروپا در مرز ارمنستان و آذربایجان، ده‌ها کشته و زخمی بر اثر ازدحام جمعیت در مراسمی در سئول و عملیات مقاومتی در الخلیل از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، شورای همکاری خلیج‌فارس با انتشار بیانیه‌ای اظهارات وزیر کشور آلمان درباره میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ توسط قطر را محکوم کرد.

- دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی به تشریح آخرین تحولات داخلی این کشور و رخدادهای منطقه پرداخت.

- منابع خبری از انجام عملیات مقاومتی در شهرک صهیونیست‌نشین «کریات اربع» در شهر الخلیل و شهادت مجری عملیات خبر دادند.

- روسیه اعلام کرد که در پی حمله پهپادی به ناوگان این کشور در بندر سواستوپول، توافق اجازه صدور غلات از طریق بنادر دریای سیاه را تعلیق می‌کند.

- ازدحام جمعیت در یک مراسم جشن در پایتخت کره‌جنوبی ۱۴۹ کشته و بیش از ۱۵۰ زخمی بر جای گذاشت.

- فرماندار استان «گغارکونیک» در ارمنستان از آغاز فعالیت ناظران اتحادیه اروپا در مرز این کشور با جمهوری آذربایجان خبر داد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به تصمیم روسیه برای تعلیق توافق‌نامه صدور غلات اوکراین از طریق بنادر دریای سیاه آن را «کاملاظالمانه» خواند و این تصمیم را محکوم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز