خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

انجام ۷۴ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی/ باقی ماندن ایران در فهرست سیاه گروه ویژه اقدام مالی/ افشای جزئیات بیشتر درباره اسناد ضبط‌شده از اقامتگاه ترامپ

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۱۲۶

انجام ۷۴ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی، باقی ماندن ایران در فهرست سیاه گروه ویژه اقدام مالی و افشای جزئیات بیشتر درباره اسناد ضبط‌شده از اقامتگاه ترامپ از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، تروئیکای اروپا با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی، خواستار تحقیقات سازمان ملل درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ روسیه علیه اوکراین شدند.

- وزیر خارجه آمریکا گفت که کشورش همچنان معتقد است که دیپلماسی بهترین راهکار برای رسیدگی به مسأله هسته‌ای ایران است.

- نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد تأکید کرد که کشورش اطلاعات نادرست غرب درباره ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را رد می‌کند.

- روزنامه «واشنگتن پست» گزارش داد که اسناد محرمانه‌ای که توسط اف‌بی‌آی در اقامتگاه رئیس‌جمهوری سابق آمریکا ضبط شده است، مربوط به ایران و چین است.

- معاون نماینده آمریکا در سازمان ملل در ادامه فضاسازی‌ها غرب در خصوص ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، آن را نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت دانست.

- «گروه ویژه اقدام مالی» ایران را در فهرست سیاه خود نگه داشت.

-  مرکز داده‌های فلسطینی معطی در گزارشی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی به وقوع پیوسته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز