خبرگزاری کار ایران

وزارت کشور ترکیه خبر داد:

دستگیری ۵ سرکرده تروریستی داعش

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۳۷

وزارت کشور ترکیه از دستگیری ۵ سرکرده گروه تروریستی داعش که به دنبال عملیات تروریستی در خاک این کشور بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، وزارت کشور ترکیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که ۵ سرکرده گروه تروریستی داعش را که به دنبال انجام عملیات تروریستی در خاک این کشور بودند، دستگیر کرده است. 

در بیانیه وزارت کشور ترکیه آمده است: «‌نیروهای ژاندارم در ایالت غازی عیننتاب در جنوب ترکیه، عنصر موسوم به رامو محمد الحمد ملقب به رامی ریمو را در ۳۱ آگوست هنگام تلاش برای انجام یک اقدام تروریستی دستگیر کردند».

 طبق این بیانیه، ریمو یکی از سرکرده‌های تروریستی داعش است که حزب کارگران کردستان قبلا او را از زندان «الکف» در استان حسکه در شرق سوریه به شرط ورود به شهر جرابلس، منطقه عملیات سپر فرات آزاد کرده بود.  

وزارت کشور ترکیه اعلام کرد که نیروهای امنیتی با اعترافات ریمو توانستند ۴ تن دیگر از سرکرده‌های داعش را در منطقه جرابلس در حالی که قصد نفوذ به ترکیه را برای انجام یک اقدام تروریستی در خاک این کشور داشتند، دستگیر کنند. 

خبرگزاری آناتولی فاش کرد:‌ «نیروهای امنیتی ۶ نفر دیگر را که با اعضای داعش همکاری داشته و به آنها کمک کرده بودند، به همراه برخی تجهیزات نظامی دستگیر کردند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز