خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

وقوع ۳ انفجار در خرسون/ نهایی شدن تحریم‌های نفت و بانکی روسیه از سوی اتحادیه اروپا/ دیدار نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی و مدیرکل آژانس بین‌‍‌المللی انرژی اتمی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۰۹۹

وقوع ۳ انفجار در خرسون، نهایی شدن تحریم‌های نفت و بانکی روسیه از سوی اتحادیه اروپا و دیدار نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی و مدیرکل آژانس بین‌‍‌المللی انرژی اتمی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی وزیر امور خارجه ایران به سفر «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به سرزمین های اشغالی واکنش نشان داد.

- نماینده ویژه آمریکا در امور کره‌شمالی، از آمادگی واشنگتن هم‌زمان با انتشار گزارش‌هایی در خصوص آماده شدن کره‌شمالی برای انجام آزمایش هسته‌ای خبر داد.

- وزارت خارجه آمریکا از گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه این کشور با همتای عمانی وی درباره ایران خبر داد.

- اتحادیه اروپا به‌طور رسمی تحریم نفت روسیه و سایر تحریم‌ها را که بانک‌های این کشور را هدف قرار می‌دهد، تصویب کرد.

- رئیس‌جمهوری اوکراین با اشاره به تشدید تحریم‌های نفتی اتحادیه اروپا علیه مسکو، گفت که کشورش از جنگ با روسیه بیرون خواهد آمد.

- رئیس‌جمهوری فرانسه در گفت‌وگو با رسانه‌های این کشور گفت که رئیس جمهوری روسیه با حمله به اوکراین مرتکب «خطای تاریخی و اساسی» شده است.

- منابع خبری از شنیده شدن صدای سه انفجار در خرسون خبر دادند.

- نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی و مدیرکل آژانس بین‌‍‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کردند.

- دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همواره حامی و پشتیبان مقاومت ملت فلسطین بوده است.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز