خبرگزاری کار ایران

خروج شبه نظامیان از طرابلس

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۷۳

شبه نظامیان برای جلوگیری از خونریزی بیشتر در پی درگیری های خونین میان تظاهرکنندگان و شبه نظامیان که هفته پیش رخ داد، داوطلبانه خروج از طرابلس را پذیرفته‌اند.

شبه نظامیان مسلح اعلام کردند که پایتخت لیبی را تخیله می‌کنند.
به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، شبه نظامیان مسلح از جمله دو گردان از شهر «الزنتان» اعلام کردند که از طرابلس خارج شده و مقرهای خود را به دولت تحویل دادند.
فرمانده گردان «القعقاع» شهر الزنتان گفت که این گردان مقری که در اختیار خود داشت تخلیه و آن را به نیروهای دولتی تحویل داد.
این فرمانده افزود که گردانش همه تانگ‌ها، زره پوش‌ها و سلاح‌های خود را از پایتخت خارج کرده است.
وی تصریح کرد که افراد مسلح این گردان که در نیروهای گارد مرزی ثبت نام کرده‌اند برای انجام وظیفه خود به مرزهای جنوبی می‌روند.
در همین حال گردان «الصواعق» شهر الزنتان نیز اعلام کرد که طرابلس را تخلیه کرده است.
«یوسف الطقوس» سخنگوی نیروهای هوایی لیبی گف که شبه نظامیان برای جلوگیری از خونریزی بیشتر در پی درگیری های خونین میان تظاهرکنندگان و شبه نظامیان که هفته پیش رخ داد، داوطلبانه خروج از طرابلس را پذیرفته‌اند.
این در حالی است که در جریان درگیری تظاهرکنندگان مخالف حضور شبه نظامیان در طرابلس با شبه نظامیان شهر «مصراته» بیش از ۴۰ تن کشته و نزدیک به ۵۰۰ نیز زخمی شدند. همین امر نیز باعثشد شبه نظامیان مصراته مجبور به ترک طرابلس شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز