خبرگزاری کار ایران

واشنگتن‌پست:

یک سال و نیم آینده دوران «سختی» برای اروپا خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۴۶۲

روزنامه «واشنگتن‌پست» در گزارش اخیر خود یک سال و نیم آینده را، دورانی سخت و دردناک برای اروپا توصیف کرده است.

به گزارش ایلنا، روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» بر این باور است که یک سال و نیم پیش‌رو، با در نظر گرفتن تمامی سناریوهای قابل تصور، دوران سختی برای اروپا، که در صورت قطع صادرات گاز طبیعی روسیه جایگزین کافی در اختیار ندارد، خواهد بود. 

این روزنامه نوشته است: «تقریبا در تمامی سناریوهای قابل تصور، ۱۸ ماه آینده دوران دردناکی برای اروپا خواهد بود.» 

پیامدهای افزایش قیمت‌ها در حال سرایت به سراسر جهان است و این در حالی است که دولت‌ها سعی می‌کنند به کارخانجات برق برسانند، سیستم گرمایشی خانه‌های مردم را با برق به کار بیندازند و از عملکرد نیروگاه‌های برق پشتبانی کنند.

این روزنامه خطرنشان کرده است که در صورت قطع صادرات گاز روسیه به اروپا، در آینده نزدیک به اندازه کافی انرژی جایگزین وجود ندارد تا از بروز مشکلات اقتصادی جدی جلوگیری کند.

این روزنامه همچنین به نقل از «ادوارد چو»، کارشناس امنیت انرژی در مرکز تحقیقات استراتژیک و بین‌المللی در واشنگتن، نوشته است: «بازی بسیار خطرناکی در حال بازی شدن است و من نمی‌دانم که این بازی چگونه به پایان می‌رسد ولی احساس می‌کنم که این بازی، پایان بدی برای روسیه و غرب اروپا خواهد داشت.» 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز