خبرگزاری کار ایران

بازتاب برگزاری راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های جهان عرب

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۶۹۱

حضور مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس در رسانه‌های عرب‌زبان منعکس شد.

به گزارش ایلنا،‌ حضور مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس در رسانه‌های عرب‌زبان منعکس شد.

خبرگزاری روسیا الیوم، با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران و سایر شهرهای ایران بعد از وقفه‌ای دو ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا، نوشت که ایرانی‌ها به سنت همیشگی در آخرین جمعه ماه رمضان به نشانه حمایت از فلسطین و محکوم کردن اسرائیل به خیابان‌ها آمدند.

این مراسم با حضور چهره‌های فرهنگی، سیاسی، هنری، دانشگاهی و نظامی در تهران و شهرهای دیگر برگزار شد.

شبکه المنار با پوشش کامل اخبار مربوط به روز جهانی قدس در ایران، نوشت که ایران روز قدس را گرامی داشت. این شبکه در تیتر خود به محوری بودن مسأله آزادی قدس و محکومیت هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره کرده است.

شبکه المیادین با پوشش اخبار مربوط به روز جهانی قدس در کشورهای مختلف، نوشت که هم‌زمان با این روز، تصاویر شهدای فلسطین در خیابان‌های تهران و شهرهای دیگر ایران دیده می‌شود و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی، پرچم فلسطین و گروه‌های مقاومت را در دست دارند. حضور کودکان ایران نیز در این مراسم، قابل توجه بود.

شبکه الجزیره قطر با اشاره به حضور ایرانی‌ها در مراسم راهپیمایی روز قدس در حمایت از فلسطینیان، به سخنرانی سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم این روز در مشهد و تأکید وی بر توان پهپادی ایران پرداخت.

شبکه المسیره نیز اقدام به پوشش راهپیمایی مردم ایران در سراسر کشور کرد و به اظهارات سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «خلیل الحیه» نائب رئیس، دفتر سیاسی جنبش حماس در راهپیمایی تهران و سخنان سردار «اسماعیل قاآنی» در مشهد پرداخت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز