خبرگزاری کار ایران

وزارت دفاع هند گزارش داد:

برگزاری رزمایش‌های نظامی چندجانبه در غرب اقانوس آرام

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۰۱۸

وزارت دفاع هند از آغاز سلسله رزمایش‌های دریایی با مشارکت نیروهای دریایی آمریکا، استرالیا و ژاپن در غرب اقیانوس آرام از ابتدای ماه آگوست خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع هند اعلام کرد که یک سری رزمایش‌های دریایی از جمله رزمایش «مالابار -۲۰۲۱» با مشارکت نیروی دریایی آمریکا، استرالیا و ژاپن در غرب اقیانوس آرام از آغاز ماه آگوست امسال برگزار خواهد شد.

در بیانیه وزارت دفاع هند آمده است که گروهی از کشتی‌های وابسته به ناوگان شرقی نیروی دریایی هند در رزمایش‌هایی که در منطقه جنوب شرق آسیا، دریای چین جنوبی و غرب اقیانوس هند از ابتدای ما آگوست به مدت دو ماه برگزار می‌شود‌، شرکت خواهند کرد. 

این رزمایش‌ها با هدف گسترش چارچوب‌های همکاری نظامی با کشورهای دوست و تقویت روابط بین هند و دیگر کشورهای منطقه انجام می‌شود.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: «کشتی‌های نیروی دریایی هند هنگام استقرار در منطقه هند و اقیانوسیه در رزمایش‌های دو جانبه با نیروی دریایی ویتنام ، فیلیپین ، سنگاپور ، اندونزی و نیروی سلطنتی استرالیا شرکت خواهند کرد. علاوه بر این در رزمایش چند جانبه ‌مالابار -۲۰۲۱‌ در غرب اقیانوس آرام در کنار نیروهای دریایی ژاپن، استرالیا و آمریکا مشارکت خواهند داشت».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز