خبرگزاری کار ایران

تنزل موقعیت بایدن در بین جمهوری‌خواهان در پی افزایش محبوبیت پوتین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۰۰۰

مجله اسلیت آمریکا از تنزل موقعیت رئیس‌جمهوری این کشور در بین جمهوری‌خواهان در پی افزایش اعتماد و همدلی آ‌ن‌ها با رئیس‌جمهوری روسیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجله آمریکایی اسلیت گزارش داد که موقعیت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور در بین جمهوری‌خواهان به دلیل افزایش گرایش و اعتماد آن‌ها به «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه تنزل پیدا کرده است. 

این مجله نوشت: «حزب جمهوری‌خواه رویکرد بسیار افراطی را در قبال روسیه دنبال می‌کرد، اما در سال ۲۰۱۶ مسیر روابط بهتر شد. در سال ۲۰۱۷ ارشد نمایندگان این حزب اعلام کرد که واشنگتن باید بر همکاری با مسکو تمرکز کند.» 

بر اساس این گزارش، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا شخصا سنگ بنای لازم برای این تغییر را بنا نهاد و جمهوری‌خواهان نیز در حال حاضر نسبت به دموکرات‌ها کمتر عبارت دشمن را برای روسیه به کار می‌برند و بیشتر آن‌ها روابط دوستانه با مسکو را تایید می‌کنند. 

این مجله افزود: «بسیاری از جمهوری‌خواهان شخصاً به پوتین اعتماد‌ یا او را تحسین می‌کنند. طبق دو نظرسنجی که توسط‌ شرکت مورنینگ به درخواست روزنامه پولتیکو و موسسه ‌یوگاو‌ به درخواست روزنامه اکونومیست صورت گرفت، به نظر می‌رسد محبوبیت پوتین بین جمهوری‌خواهان در مقایسه با بایدن به ترتیب ۱۶ و ۲۲ درصد بیشتر است.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز