خبرگزاری کار ایران

انفجار ۳ خودروی بمب گذاری شده در اربیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۷۹

عامل انتحاری دیگری با استفاده از آمبولانس بمب گذاری شده به نیروهای امنیتی که در محل انفجار نخست جمع شده بودند، حمله کرد.

در اثر انفجار سه خودروی بمب گذاری شده در «اربیل» مرکز اقلیم کردستان عراق دو تن کشته شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک منبع امنیتی در اقلیم کردستان عراق گفت که در انفجار سه خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی سازمان اطلاعات اقلیم کردستان عراق «آسایش» دو تن کشته و ۷تن دیگر زخمی شدند.
این منبع افزود که در ابتدا یک عامل انتحاری با استفاده از خودرویی بمب گذاری شده به ساختمان سازمان اطلاعات اقلیم کردستان عراق حمله کرد.
منبع امنیتی تصریح کرد که عامل انتحاری دیگری با استفاده از آمبولانس بمب گذاری شده به نیروهای امنیتی که در محل انفجار نخست جمع شده بودند، حمله کرد.
خبرنگار خبرگزاری فرانسه که در محل حادثه حضور داشت نیز تاکید کرد که حداقل صدای سه انفجار را شنیده که دو انفجار آن‌ها بسیار قوی بودند.
این خبرنگار افزود که صدای تیراندازی شدیدی از محل انفجار‌ها که دود از آن به آسمان رفته نیز شنیده است.
در همین حال نیروهای امنیتی اقلیم کردستان عراق محل انفجار‌ها را بسته و آمبولانس ها نیز به محل حادثه فرستاده شدند.
این انفجار‌ها که در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی اقلیم کردستان عراق رخ داد، جزء اتفاقات نادر امنیتی در این منطقه آرام به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز