خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ورود کاروان نظامی آمریکا به شمال سوریه/ گفت‌وگوی رئیس‌جمهوری عراق با دبیرکل سازمان ملل متحد/ انتصاب رئیس‌جمهوری کوبا به عنوان رهبر حزب حاکم این کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۵۵۸

ورود کاروان نظامی آمریکا به شمال سوریه، گفت‌وگوی رئیس‌جمهوری عراق با دبیرکل سازمان ملل متحد‌و انتصاب رئیس‌جمهوری کوبا به عنوان رهبر حزب حاکم این کشور از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، کاخ کرملین اعلام کرد که هرگونه اعمال تحریم از سوی آمریکا علیه این کشور با واکنش روسیه همراه خواهد بود.

- رئیس‌جمهوری کوبا به عنوان رهبر حزب حاکم این کشور انتخاب شد.

- ایالات متحده آمریکا محموله جدیدی متشکل از خودروها و کامیون‌های حامل تجهیزات لجستیک را وارد شهر «الشهاده» در شمال سوریه کرد.

- دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی عروج سردار «سید محمد حجازی» جانشین فقید نیروی قدس سپاه پاسداران، را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت.

- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به مذاکرات هسته‌ای در وین، گفت که طرف‌های حاضر در مذاکرات، اراده بازگشت به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ را دارند.

-  مسئول اسبق سیاست خارجی اتحادیه اروپا سیاست فشار حداکثری رئیس‌جمهوری سابق آمریکا علیه ایران را یک «شکست عظیم» خواند.

- کمیته مطالعاتی جمهوری‌خواهان اعلام کرد که فردا -چهارشنبه- از طرح خود برای اعمال فشار حداکثری علیه ایران رونمایی می‌کند.

- دفتر ریاست‌جمهوری عراق از تماس تلفنی رئیس‌جمهوری این کشور با دبیرکل سازمان ملل متحد با محوریت مسائل منطقه‌ای خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز