خبرگزاری کار ایران

ز جانب وزارت اطلاع رسانی اتیوپی منتشر شد:

سندی از خشونت نیروهای امنیتی عربستان با کارگران مهاجر

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۴۴

چکیده: «در این فیلم نیروهای امنیتی عربستان کارگران اتیوپیایی را که با بند بسته شده‌اند به طرز وحشیانه‌ای کتک می‌زنند و همچنین تعدادی از افراد زخمی را با قنداق تفنگ مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.»

پس از تغییر قانون کار عربستان سعودی و اعمال فشار بر کارگران مهاجر به منظور ترک خاک این کشور، به تازگی انتشار فیلمی از خشونت نیروهای امنیتی عربستان با کارگران مهاجر اتیوپیایی از جانب وزارت اطلاع رسانی اتیوپی، جزئیاتی از رفتار غیرانسانی با کارگران مهاجر را در این کشور به تصویر کشیده است.

به گزارش دریافتی ایلنا، در این فیلم مستند که «جهنم روی زمین» نام گرفته است، تعدادی از نیروهای امنیتی عربستان به همراه افراد اجیر شده آن‌ها کارگران اتیوپیایی را شکنجه می‌دهند.

در این فیلم نیروهای امنیتی عربستان کارگران اتیوپیایی را که با بند بسته شده‌اند به طرز وحشیانه‌ای کتک می‌زنند و همچنین تعدادی از افراد زخمی را با قنداق تفنگ مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

وزارت اطلاع رسانی اتیوپی درخواست کرده است تا گارگران این کشور از ظلم و اقدامات غیر انسانی نجادت داده شوند و از هیئت‌های بین‌المللی خواسته است که برای نجات اتباع اتیوپی در عربستان اقدام سریع انجام دهند.

نیروهای امنیتی عربستان در اقدامی تعداد زیادی از کارگران مخالف قانون کار و اقامت را بازداشت و از کشور اخراج کرده‌اند.

به دنبال این اقدام درگیری‌هایی بین نیروهای امنیتی و این کارگران صورت گرفته است که منجر به قتل سه تبعه اتیوپی و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز