خبرگزاری کار ایران

کارشناس ارشد بازار سرمایه تاکید کرد:

حذف جریمه وتنبیه در بسته خروج از رکود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۳۰۶

ضرورت دارد دولت در بسته پیشنهادی خود در خصوص رکود نظام های ارزشی را جایگزین جریمه و تنبیه کند تا انگیزه ای درخصوص فعالیتهای اقتصادی به وجود آید.

یک کارشناس ارشدبازار سرمایه بر حذف جریمه وتنبیه در بسته خروج از رکود تاکید کرد.

شاهین شایان آرانی، کارشناس ارشد بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص سیاستهای اقتصادی دولت اظهار داشت: تیم اقتصادی دولت همواره بر مهار تورم و خروج از رکود تاکید داشته است.

وی افزود: دولت تدبیر وامید موفق به کاهش تورم افسار گسیخته که از دولت قبل به ارثرسیده بودشد و توانست طی یکسال گذشته کارهای عملیاتی در این حوزه انجام دهد.

شایان آرانی خاطر نشان کرد: مهار نرخ ارز و ایجاد ثبات در این بازار همچنین کاهش تورم و روند تغییر رشد منفی اقتصادی از جمله موفقیت های دولت در این مدت بوده است.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به فضای ملتهب در کشورهای دیگر گفت: زمانی که روسیه با تهدیدات آمریکا مواجه شد شاخص بورس در این کشور کاسته شد اما آنچه ما شاهدیم ا ین است که سالهاست کشور ما با تحریم های آمریکا دست وپنجه نرم می کند.

وی درادامه گفت: در این میان برگرداندن رشد منفی اقتصادی به مثبت کار آسانی نیست و برای آن بایدفکری به حال افزایش اشتغال و رشد درآمدها کرد تا التهابات کاهش یابد.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد دولت در بسته پیشنهادی خود در خصوص رکود نظام های ارزشی را جایگزین جریمه و تنبیه کند تا انگیزه ای درخصوص فعالیتهای اقتصادی به وجود آید.

شایان آرانی در خاتمه گفت: ضرورت به بازی گرفتن بخش خصوصی در فعالیتهای دولتی به شدت حس می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر