خبرگزاری کار ایران

یک کارشناس بورس کالا:

قیمت ها در بازار مذاکره ای شده / تقاضا نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۹۲

بودجه پروژه های عمرانی هنوز تخصیص نیافته و هیچ حرکتی هم در این زمنیه از سوی دولت دیده نمی شود.

یک کارشناس بورس کالا گفت: در حال حاضر قیمت ها در بازار مذاکره ای شده و تقاضایی در بازار نیست.

ابوذر مشایخی، یک کارشاس بورس کالا در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بازار فلزات اظهار داشت: رونق بازار فلزات به خروج بازار از رکود های موجود و شروع ساخت و سازها در بخش مسکن وابسته است.

وی افزود: بودجه پروژه های عمرانی هنوز تخصیص نیافته و هیچ حرکتی هم در این زمنیه از سوی دولت دیده نمی شود.

این کارشناس بورس کالا با بیان اینکه قیمت آهن را هم اکنون تقاضا کننده مشخص می کند افزود: قیمت ها در بازار مذاکره ای شده و خبرهای سیاسی هم که منتشر می شود اکثرا به صورت مقطعی بازار را تکان را می دهند.

مشایخی تصریح کرد: در حال حاضر نرخ آهن در بازار بین ۱۸۷۰ تا ۱۹۰۰ تومان است.

وی با اشاره به میزان عرضه ها در بازار فردا نیز گفت: ذوب آهن اصفهان و فولاد آذربایجان برای فردا محصولات خودر ا عرضه می کنند که در این میان ۷۹۲۰ تن تیر آهن ۱۴ تا ۱۸ ذوب آهن اصفهان با قیمت پایه ۱۶۵۰ تومان و۶۰ هزار تن سبد میلگرد مخلوط ۱۲ تا ۳۲ با قیمت پایه ۱۷۳۰ تومان و۱۱۰۰ تن سبد میلگرد ۱۲ تا ۲۵ فولاد آذربایجان با بهای ۱۷۳۰ فردا عرضه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز