خبرگزاری کار ایران

دانلود فیلم و سریال جدید از وب سایت سی مووی

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۶۱۷

برای بیشتر مردم فیلم دیدن یک لذت است. بعضی از ما دوست داریم به سینماها برویم و فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنیم اما بعضی دیگر دوست داریم فیلم یا سریال خود را در خانه یا هر مکان دیگری ببینیم. در اینجاست که سایت های فیلم وارد می شوند

روش دریافت فیلم از اینترنت

سایت های دانلود فیلم سال های زیادی است که توانسته اند جایگاه خود را میان مردم پیدا کنند و در فرهنگ فیلم دیدن جامعه بسیار تاثیرگذار بوده اند. اما در سال های اخیرسایت های بزرگ دانلود فیلم مانند تاینی موویز و ایران فیلم که کاربران بسیار زیادی داشتند به علت رعایت نکردن قوانین اسلامی با فیلترینگ مواجه شدند که این نه تنها ضربه ای مهلک به کارکنان این سایت ها زد بلکه باعث شد مراجعه ی مردم به سایت های دانلود فیلم کمتر و کمتر شود.

با کمرنگ شدن مخاطب فیلم های خارجی در میان مردم ، دانلود سریال و فیلم های ایرانی تنها گزینه ی باقیمانده برای مخاطبین هستند. چند سالی است که فیلم های شبکه ی خانگی توانسته اند به موقعیت بسیار خوبی برسند به طوریکه به رقیبی برای تلویزیون تبدیل شده اند.

دانلود فیلم و سریال جدید از وب سایت سی مووی

فیلم دیدن در سینما همیشه حس خاص خودش را دارد اما با شیوع ویروس کرونا این امکان دیگر وجود ندارد که به سینماها برویم. راه حل چیست؟ جواب ” اکران آنلاین ” فیلم ها و سریال ها است. در چند ماه اخیر این روش به صورت قابل قبولی مفید بوده است. به طوریکه تعدادی از سایت های پخش فیلم توانسته اند فیلم ها و سریال های مطرح ایرانی را اکران کنند.

اینتراستالر
اینتراستالر فیلمی در ژانر درام و علمی تخیلی به کارگردانی کریستوفر نولان است . متیو مک کانهی ، آنا هاتوی و جسیکا چستین بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی کردند.
داستان فیلم اینتراستالر زمان آینده را روایت می کند که مردم جهان با مشکل کمبود غذا مواجه شده اند و کوپر(متیو مک کانهی) خلبان پیشین ناسا است که به نحوی برای نجات بشریت به همراه نفراتی دیگر به فضا میروند تا سیاره ای برای زندگی انسان پیدا کنند.
اینسپشن
اینسپشن فیلمی در ژانر اکشن، علمی تخیلی و ماجراجویی به کارگردانی کریستوفر نولان است. ستارگانی که در این فیلم بازی کرده اند عبارت اند از: لیوناردو دی کاپریو ، ماریون کاتیلارد و جوزف گوردون لویت .
داستان این فیلم در مورد دام کاب یک دزد ماهر در استخراج اسرار ارزشمند برای سازمان های جاسوسی است به طوریکه هنگامی که هدف در خواب به سر می برد وارد رویای او می شود به طریقی اسرار را می رباید .
هتل بزرگ بوداپست
هتل بزرگ بوداپست فیلمی در ژانر اکشن، کمدی و جنایی به کارگردانی وس انرسون است. رالف فایننس ، تونی ریولوری ، موری آبراهام ، آدرین برودی ، ادوارد نورتون و ساشا رونان از بازیگران این فیلم هستند.
داستان این فیلم درمورد یک مهماندار و شاگردش است که سعی میکنند از هتل بزرگ بوداپست در برابر جنگ احتمالی محافظت کنند اما با مرگ یکی از مهمانان همیشگی هتل اوضاع تغییر می کند.

سی مووی کمتر از یک سال است که کار خودش را شروع کرده است . این وب سایت مجوز رسمی پیروی از قوانین جمهوری اسلامی را دارد یعنی تمام فیلم ها، سریال ها و انیمیشن ها مطابق با قوانین اسلامی است. بخش های حذف شده فیلم ها و سریال ها به هیچ وجه به خط داستانی فیلم لطمه نمیزند. سی مووی تمام تلاشش را می کند تا همیشه با به روز باشد . از مزیت های سی مووی پخش آنلاین فیلم ها است. شما به راحتی می توانید با کلیک بر روی پخش آنلاین و انتخاب کیفیت فیلم از بین کیفیت های مختلف در هر زمان و هر مکان و به راحتی فیلم خود را تماشا کنید و لذت ببرید. از دیگر نکات مثبت این سایت ، ریسپاسیو بودن آن است. ریسپانسیو بودن یعنی شما می توانید فیلم را در تمام دستگاه های دیجیتال مانند گوشی و تبلت تا تلویزیون مشاهده کنید. همچنین شما با انتخاب بازیگران و کارگردان ها می توانید به فیلم های آن ها دسترسی پیدا کنید.شما می توانید در بخش جستجوی سایت با وارد کردن اسم فیلم یا سریال مورد نظر خود آن را در کسری از ثانیه پیدا کنید. از ویژگی های مهم دیگر این است که دانلود شما نیم بها محاسبه می شوند.

دانلود فیلم و سریال جدید از وب سایت سی مووی

سی مووی شامل سه بخش اصلی است : دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود انیمیشن به آدرس 30movie.ir می باشد. شما در بخش دانلود فیلم می توانید آخرین فیلم های اکران شده ی ایران و جهان را دانلود و مشاهده کنید. بخش دانلود سریال شامل سریال های خارجی و سریال های نمایش خانگی ایرانی است که شما می توانید با خرید قانونی ، آن ها را دانلود و تماشا کنید. در بخش دانلود انیمیشن هم می توانید به تمام انیمیشن های روز ایران و جهان دسترسی پیدا کنید.
بخش پرکاربرد دیگر سایت، بخش دسته بندی ها است. شما به راحتی با رفتن به این بخش و انتخاب ژانر مورد نظرخود می توانید تمام فیلم ها ، سریال ها و انیمیشن های مرتبط با آن ژانر را پیدا کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز