خبرگزاری کار ایران

صفر تا 100 دریافت مجوز نشر دیجیتال (مجوز رسانه‌های دیجیتال)

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۰۲۷

خوشبختانه در سال‌های اخیر با الزامی شدن اخذ مجوز نشر دیجیتال از سوی  نهادهای نظارتی می‌توان عملکرد رسانه‌های دیجیتال را به درستی رصد کرد. به این ترتیب چارچوب مشخصی برای ارائه محتواهای متنوع در بسترهای نوین  تعریف شده است.

چطور مجوز نشر دیجیتال دریافت کنیم؟

تا اینجای کار متوجه شدیم که در دنیای امروز  پیشبرد اهداف و امور به صورت ایمن بدون در نظر گرفتن باید و شایدهای قانونی شانسی برای به سرانجام رسیدن ندارند. اما موضوعی که در گام بعدی جلوه میکند، نحوه اخذ مجوز است. 

  • موضوعات کلی در نشر دیجیتال عبارتند از:نشر دیجیتال مبتنی بر حامل- نشر دیجیتال بر خط- تصدی رسانه بر خط پیامده-تصدی رسانه بر خط تلفن هوشمند-تصدی رسانه بر خط کاربر محور- تکثیر حاملهای دیجیتال.
  • افرادی که قصد اخذ مجوز نشر دیجیتال را داشته باشند، باید جهت اخذ مجوز به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد مراجعه نمایند و پس از کسب پروانه فعالیت شروع به فعالیت نمایند.
  • برای مشاهده مراحل کامل اخذ مجوز نشر دیجیتال(رسانه های دیجیتال) به وبسایت موسسه اندیشه آسیا مراجعه فرمایید

توصیه ما به تمامی افرادی که تمایل دارند کار خود را از همان ابتدا به صورت حرفه‌ای و تخصصی پیش ببرند این است که با کمک مشاوران مجموعه مشاورین اندیشه آسیا این مراحل را طی نمایند کارشناسان این مجموعه به ناشران کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند به خواسته خود جامه عمل بپوشانند و محتوای خود را در بستری قانونی و ایمن منتشر نمایند.

ضرورت اخذ مجوز نشر دیجیتال(رسانه‌های دیجیتال)

شاید این سوال برایتان مطرح شود که چه الزامی برای اخذ مجوز نشر دیجیتال وجود دارد؟ شاید تصور کنید که در نظر گرفتن چنین قوانینی روند ارائه محتواهای متنوع را سخت خواهد کرد. در پاسخ به سوالاتی این چنینی باید بگوییم که در دنیایی که هزاران سودجو در صدد هستند تا با شناسایی حفره‌های موجود در دنیای دیجیتال از مصرف کنندگان و مخاطبان وب سوء استفاده کنند، باید به دنبال راهی برای ایجاد امنیت در بستر دیجیتال بود. 

خوشبختانه در کشور ما این خلاء خیلی زود شناسایی شد و نهاد نظارتی با نام "مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال" راه اندازی شد تا عملکرد هزاران وب سایتی که در کشور فعالیت دارند را ارزیابی نماید.  این مرکز که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شده است سعی دارد تا با ایجاد بستری امن و با به کارگیری روش‌های نوین از اطلاعات مالی و هویتی افراد حفاظت نماید. 

اهمیت اخذ مجوز نشر دیجیتال

به زبانی ساده باید بگوییم که اخذ چنین مجوزی از تمامی حقوق ناشران و کاربران حمایت می‌کند. در واقع وجود چنین مجوزی یک منفعت دوسویه را برای وب سایت‌های آموزشی به وجود می‌آورد. بهتر است برای درک بهتر این موضوع مثالی بزنیم.   تصور کنید که در یک وب سایت، آموزش‌های متنوع و تازه‌ای نشر داده شده است که ناشران تمایل دارند آن را به صورت فایل به کاربران بفروشند.  این یک صورت مساله است که ما در آن با دو موضوع مختلف مواجه هستیم:

  • موضوع اول – چگونه می‌توان از حقوق مادی و معنوی آثار ناشران محافظت کرد و از کپی برداری محتوای آموزشی جلوگیری نمود؟
  • موضوع دوم – آیا راهی برای ایجاد امنیت و حفاظت از اطلاعات مالی و هویتی کاربران که قصد خرید بسته‌های آموزشی را دارند وجود دارد؟

مجوز رسانه‌های دیجیتال همان شاه کلیدی است که به ما کمک می‌کند تا بتوانیم به راحتی از این دو موضوع مهم عبور کنیم و در واقع امنیت خیال ناشران و کاربران را تامین نماییم. 

قطعا  یکی از دغدغه‌های اصلی ناشران حفاظت از فایل‌های آموزشی است. با وجود مجوز نشر دیجیتال تمامی حقوق مادی و معنوی اثر به نام ناشران به ثبت می‌رسد و هر گونه کپی برداری از فایل‌ها پیگیری قانونی در پی خواهد داشت. از سوی دیگر بسیاری از فرصت طلبان در صدد هستند تا با راه اندازی نمادین سایت‌های آموزشی از اطلاعات کاربران سوء استفاده نمایند. با وجود چنین مجوزی دست سودجویان کوتاه می‌شود و خرید فایل‌های آموزشی در بستری ایمن انجام خواهد شد. به عبارتی می‌توانیم بگوییم که این نهاد نظارتی ایجاد شد تا تمامی مشکلات حوزه نرم افزار به بهترین شکل رفع شوند. به همین دلیل است که تمامی افرادی که تمایل دارند در بستر دیجیتال به معرفی خود و خدماتشان بپردازند، در صددند تا از همان ابتدای کار با اخذ مجوز لازم در بستری ایمن به حرکت درآیند. 

مشاوره  اخذ مجوز نشر دیجیتال

صفر تا 100 دریافت مجوز نشر دیجیتال (مجوز رسانه‌های دیجیتال)

ناشرانی که اخذ مجوز لازم برای انتشارات دیجیتال را اضافه کاری قلمداد می‌کنند، باید شکست پیش از موعد را بپذیرند. زیرا هیچ شانسی برای کسب موفقیت در دنیای رنگارنگ دیجیتال نخواهند داشت. در واقع تمامی کاربران تمایل دارند تا محتوای آموزشی مورد نیاز خود را از بستری ایمن که در سایه قانون فعالیت دارد، تامین نمایند. پس باید پذیرفت که سرمایه گذاری برای اخذ مجوزهای لازم به هیچ عنوان  موجب اتلاف وقت، سرمایه و انرژی نیست. در واقع این کار  به نوعی تضمین کننده موفقیت و جذب مخاطبان و کاربران بیشتر است. 

به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم از همان ابتدای راه از مشاوره‌های کارشناسان مجموعه ما استفاده شود. 

آشنایی بیشتر با مجموعه مشاورین اندیشه آسیا

کارشناسان مجموعه مشاورین اندیشه آسیا سالهاست که در عرصه  مشاوره اخذ مجوز نشر دیجیتال و تاسیس آموزشگاه فعالیت دارند و به خوبی با فرآیند آن آشنا هستند و می‌توانند متقاضیان محترم را راهنمایی کنند. همراه با مشاورین موسسه اندیشه آسیا در کوتاه‌ترین زمان می توان به بهترین نتیجه دست پیدا کرد. 

در صورتی که در حوزه اخذ مجوز و یا تاسیس آموزشگاه سوالی دارید یا تمایل دارید تا بیشتر با حوزه کاری و دامنه فعالیتی مجموعه مشاورین اندیشه آسیا آشنا شوید، می‌توانید با شماره تلفن 02188906532 تماس حاصل نمایید یا به وب سایت این مجموعه با آدرس https://andisheasia.ir/ رجوع کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز