خبرگزاری کار ایران

نمایندگی سیم و کابل مشهد در تهران؛ عرضه‌کننده انواع سیم و کابل با بهترین قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۳۲۰

بدون شک سیم و کابل از جمله پُرکاربردترین محصولاتی بوده که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ از این جهت میزان تقاضا برای چنین تجهیزاتی بسیار زیاد است و به تبع تولیدکنندگان مختلفی در زمینة تولید انواع سیم‌ها و کابل‌ها در بازار در حال فعالیت هستند.

آن چه که اهمیت دارد یافتن مجموعه‌ای سرشناس و معتبر هم‌چون شرکت سیم و کابل مشهد در تهران است تا بتوانید با تکیه بر اعتبارِ عرضه‌کننده، برترین سیم و کابل‌ها را برای پروژة خود خریداری فرمایید.

سیم و کابل مشهد در تهران؛ ارائه‌دهنده طیف وسیعی از انواع سیم و کابل

مجموعه سیم و کابل مشهد از سال 1370 تا به امروز ضمن عرضه محصولات ساختمانی، توانسته است با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات کاربردی نظیر سیم و کابل‌های فشار متوسط و فشار قوی، کابل‌های مخابراتی، افشان و مفتولی و غیره و تولید آن‌ها مطابق با استانداردهای مورد نیاز و دریافت تأییدیه‌های لازمه، جایگاه بسیار ویژه‌ای در بازار برای خودکسب نماید. می‌توان گفت که شما عزیزان در مجموعه سیم و کابل مشهد در تهران می‌توانید هر آن چه که برای اجرای یک پروژه نیروی الکتریکی نیاز دارید را خریداری فرمایید و از بابت کیفیت بالای محصول نیز اطمینان خاطر داشته باشید. در ادامه با محصولات عرضه شده توسط این برندِ خوش‌نام آشنا خواهیم شد:

  • کابل فشار متوسط و فشار قوی
  • کابل مخابراتی
  • سیم و کابل افشان
  • کابل کنترل و ابزار دقیق
  • کابل مفتول
  • کابل ACSR
  • کابل خودنگهدار

ویژگی‌های مجموعه سیم و کابل مشهد در تهران

مجموعه سیم و کابل مشهد دارای نمایندگی‌های متعددی بوده که می‌توان با شناخت آن‌ها اقدام به خرید محصولات اصلِ عرضه شده توسط این شرکت کرد. خوشبختانه نمایندگی تهرانِ این مجموعه نیز فعال است و عزیزانی که در تهران تشریف دارند می‌توانند اقدام به خرید انواع سیم و کابل از نمایندگی سیم و کابل مشهد در تهران کنند. در ادامه برای آشنایی بیش‌تر با این مجموعه، به بررسی ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت:

محصولات متنوع

همان‌طور که گفته شد، این مجموعه اصلی‌ترین سیم و کابل‌هایی که نیاز بازار بوده را تولید و عرضه خواهد کرد؛ از کابل‌های خودنگهدار گرفته تا ابزار دقیق، افشان و مفتولی و غیره.

کیفیت بالای سیم و کابل

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مجموعه مذکور، کیفیت بالای سیم و کابل‌هایی بوده که به بازار عرضه می‌کند و می‌توان ضمن بررسی مشخصات فنی محصولات، از رضایت مشتریان نیز برای اثبات کیفیت بالای این محصولات کمک گرفت.

تولید سیم و کابل بر اساس استانداردها

کلیه سیم و کابل‌های عرضه شده توسط این مجموعه بر اساس استانداردهای مورد نیاز تهیه شده و روانه بازار می‌شوند؛ از این جهت در زمان بهره‌برداری مگر در مواقع خاص هیچ‌گونه مشکلی نداشته و بهره‌گیری از محصولات عرضه شده توسط نمایندگی سیم و کابل مشهد می‌تواند ایمنی سیستم برق‌رسانی مورد نظرتان را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد.

ضمانت کیفیت

شایان ذکر است که این مجموعه تنها واحد نمونه کیفی در سال 1398 منتخب سازمان ملی استاندارد ایران در صنعت سیم و کابل بوده و توانسته با تکیه بر سابقه فعالیت طولانی‌مدت در این حیطه، تجهیزاتی با ضمانت کیفیت بالا به شما عزیزان عرضه کند.

25 سال گارانتی محصولات

آیا تاکنون از مجموعه‌ای اقدام به خرید سیم و کابل کرده‌اید که ۲۵ سال گارانتی برای محصولاتش در نظر گرفته باشد؟! در آزمایشگاه‌های اکرودیته مجموعه سیم و کابل مشهد که دارای تأیید صلاحیت کشوری از سوی سازمان ملی استاندارد ایران نیز بوده، با در نظر گرفتن تست‌های مختلف هم‌چون تست Aging، کلیه شرایط بهره‌برداری از سیم و کابل تا ۲۵ سال شبیه‌سازی خواهد شد؛ از این رو محصولات قابل خرید در نمایندگی سیم و کابل مشهد ۲۵ سال گارانتی هستند.

تست محصولات و استفاده از پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌ها

از آن جایی که گروه کارخانجات مجموعه سیم و کابل مشهد مجهز به آزمایشگاه‌های پیشرفته بوده، کلیه محصولات را با انجام تست‌های ممکن بر روی سیم و کابل‌ها به هم‌وطنان گرامی تقدیم می‌نماید.

قیمت انواع سیم و کابل در مجموعه سیم و کابل مشهد در تهران

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که پیرامون خرید سیم و کابل پرسیده می‌شود، در رابطه با قیمت است. موارد مختلفی هستند که می‌توانند بر قیمت نهایی سیم و کابل تأثیرگذار باشند؛ از جمله این موارد می‌توانیم به متراژ و طول کابل، متریال اولیه، هزینه‌های تولید، مقدار مواد اولیه مصرف شده در ساختار سیم و کابل و غیره اشاره داشته باشیم. با این حال، شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها با نمایندگی سیم و کابل مشهد در تهران ارتباط برقرار کنید.

بهترین سیم و کابل را از کجا بخریم؟

شما عزیزان می‌توانید برای خرید انواع مختلف سیم و کابل از نمایندگی سیم و کابل مشهد در تهران از روش‌های مختلفی اقدام کنید. از شما دعوت می‌شود که سری به وب سایت رسمی مجموعه سیم و کابل مشهد واحد فروش تهران به آدرس https://mashad-cable.com/ مراجعه فرمایید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز