خبرگزاری کار ایران

پیشنهادی خاص برای پک هدیه زعفران ویژه نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۲۸۱

از آنجا که نوروز، جشنی است که در ایران و مناطقی از خاورمیانه به عنوان پیروزی نور بر تاریکی و آغازی نوین در سال جدید جشن می‌گیرد، چه بهتر از این که با یک پیشنهاد ویژه و خاص، این جشن را به شکلی متفاوت و خاطره‌انگیز برای عزیزانتان جشن بگیرید. پک هدیه زعفران کادویی ویژه عید نوروز، یک پیشنهاد منحصر به فرد است که در آن عطر و بوی دل‌نشین زعفران ایرانی با زیبایی‌های فصل بهار آمیخته شده است. این پک هدیه شامل محصولات با کیفیت و ارگانیکی است که به طور مستقیم از اصلی‌ترین مناطق کشت زعفران در ایران  یعنی شهرستان گناباد ( روستای باغ آسیا) تهیه شده‌اند.

 به گزارش ایلنا : محصولات هدیه مجموعه زعفرانیک، محصولاتی خاص و مناسب برای خرید هدایای تبلیغاتی نوروز، هدایای سازمانی، شرکتی و مدیریتی است. این هدایا که ویژگی‌های خاصی دارند برای موقعیت‌های رسمی یا دوستانه قابل‌ استفاده می باشند. این مجموعه تولید کننده زعفران است و تنوع محصولات زعفرانیک نیز بسیار زیاد است در ادامه با این پک ها بیشتر آشنا شوید.

پک‌های هدیه زعفران

شاید برای شما سوال باشد که پک هدیه زعفران را برای چه مناسبت‌هایی میتوان به عنوان هدیه سازمانی یا هدیه تبلیغاتی خریداری نمود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم از آن جایی که زعفران یک ادویه کاربردی برای همه غذاها است و با ذائقه اکثر افراد سازگار می‌باشد و نیز یک ادویه لاکچری و گران قیمت به حساب می‌آید، استفاده از آن، به مناسبت خاصی محدود نمی‌شود.

در واقع از پک زعفران می‌توان برای مناسبت‌های زیر به عنوان هدیه استفاده کرد

  • هدیه کارمندان و کارکنان در مناسبت‌ها و اعیاد مختلف
  • هدیه ماندگار جهت ارسال برای مشتریان
  • هدیه لاکچری برای شرکای بین المللی و مدیران ارشد به ویژه  شرکت‎های خارجی
  • هدیه به معلمان و اساتید دانشگاه، به مناسبت روز معلم
  • هدیه به مشتریان، مدیران و کارمندان به مناسبت عید باستانی نوروز
  • هدیه به مشتریان و مدیران در روز پدر و روز مادر و...
  • هدیه به کلینیک ها، بیمارستان ها و برای روز پزشک و پرستار
  • هدیه به مشتریان، مدیران و کارکنان و پرسنل به مناسبت شب یلدا

یکی از بهترین پک‌ها برای خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی یا هدایای شرکتی، انواع پک‌های هدیه زعفران است. این پک‌ها محتویات متنوعی برای تمامی ذائقه‌ها دارند. همچنین جعبه‌های انتخابی و طرح آنها نیز متنوع هستند که این پک‌ها را برای هر محیط و مراسم و مناسبتی ایده‌آل کرده است. همچنین تنوع در نوع زعفران این پک‌ها باعث محبوبیت بیشتر این پک‌ها شده‌اند. در ادامه با برخی از پک‌های کادو زعفران آشنا می‌شویم:

1. جعبه هدیه زعفران مخمل با هاون و قوری جعبه هدیه مخمل در ابعاد 30 در 15 دارای کیفیت پارچه بی نظیر و در دو رنگ سورمه ای و قرمز ارائه میگردد. محتویات این پک هدیه شامل  قوری شاه عباسی، هاون برنجی بسیار زیبا، قوطی فلزی طرح خاتم برای زعفران است.

پیشنهادی خاص برای پک هدیه زعفران ویژه نوروز

2. جعبه هدیه زعفران و گلدان میناکاری: یکی دیگر از گزینه‌های خرید هدایای تبلیغاتی نوروز جعبه کادویی مخمل به همراه گلدان میناکاری اصفهان است. ابعاد این پک 20 در 20 میباشد.  محتویات این جعبه شامل قوطی خاتم زعفرانی با یک و یا 2 مثقال زعفران، گلدان میناکاری با ارتفاع 16 سانت می‌باشد.

 3. پک چوبی زعفران هدیه: یکی از پک‌های خاص و پرطرفداری که می‌تواند بهترین هدیه سازمانی باشد.  جعبه این پک از جنس چوب درجه یک می باشد و با طرح های بسیار زیبای ایرانی تزیین شده است.ابعاد آین پک 12* 12 سانت میباشد. داخل این پک یک عدد ظرف خاتم فلزی قرار دارد که میشود با یک یا دو مثال زعفران درجه آماده کرد.

پیشنهادی خاص برای پک هدیه زعفران ویژه نوروز

کیفیت زعفران در پک‌های زعفران کادویی

قاعدتا یک پک هدیه زعفران در وهله اول کیفیت زعفران در آن باید بهترین کیفیت را داشته باشد. زعفران درجه یک و با اصالتی باشد. مفتخریم که در مجوعه زعفرانیک  تولید کننده زعفران هستیم و دسترنج خودمان را خدمت مشتریان ارائه مینماییم. در واقع در فروشگاه زعفرانیک:  خرید عمده زعفران مستقیم از کشاورز بدون واسطه صورت میگیرد.

ارزش این هدیه کادویی رو کیفیت زعفرونش تعیین میکنه

شکل ظاهری پک‌ها در خرید هدیه زعفران تبلیغاتی

هنگام خرید هدایای تبلیغاتی نوروز می‌توانید از تنوع زیاد و اختصاصی برای شخصی‌سازی این پک‌های هدیه استفاده نمایید. همچنین ما قادر هستیم باکس و یا جعبه مورد نظر را بر اساس نیاز و نظر شما تکمیل نماییم. سفارش از شما و اجرا از ما.

مجموعه های زیادی از قبیل ایران خودرو، کرمان خودرو، بم خودرو، مرکز آمبولانس بهرویان، مجموعه ایران فلوک، پی جی در، هامون پروفیل  و .... از شرکت ها و مجموعه هایی بوده اند که در سال های قبل از خدمات ما استفاده کرده اند

قیمت و نحوه تهیه بهترین پک‌ زعفران هدیه برای شرکت‌ها

زمانی که شما می‌خواهید هدیه‌ای سازمانی تهیه کنید، انتخاب هدیه‌ مناسب و رسمی، کار سختی است. زعفران یکی از بهترین کادوها، جهت هدایای رسمی و غیر رسمی، سازمان و ارگانی است که می‌توانید تهیه کنید. اما انتخاب نوع بسته‌بندی کادو نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. شما میتوانید در سایت مجموعه زعفرانیک نمونه های ما را ببینید و به سلیقه خود  به صورت آنلاین سفارش دهید.

جدا از تنوع زیاد ظاهری این محصولات در کنار جنس مخمل، چرم، ترمه و چوب می‌توانید پلاک با لوگو و برند اختصاصی خود را روی انواع پک‌های زعفران داشته باشید. این کار باعث افزایش زیبایی پک‌ها و همچنین معرفی برند و کسب و کار شما در نظر مشتریان و کارکنان خواهد شد. همچنین میتوانید جهت سفارشات با تعداد بالاتر و همچنین خرید زعفران درجه یک و اصل با شماره های ما در واتساپ و سایر شبکه های اجتماعی و یا از طریق تماس تلفنی در تماس باشید. کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین هدیه زعفران کادویی راهنمایی کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز