خبرگزاری کار ایران

کارزار

« اعتراض به افزایش حقوق بیست درصد با وجود تورم پنجاه درصدی » به بیش از ۵ هزار امضا رسید:

کد خبر : ۱۳۶۷۶۵۳

جمعی از کارگران و کارمندان دولت در کارزاری با نام « اعتراض به افزایش حقوق بیست درصد با وجود تورم پنجاه درصدی» خواستار افزایش حقوق کارکنان متناسب با شرایط اقتصادی حال حاضر شدند.

در متن این کارزار آمده است:

« مطابق قانون، حقوق کارکنان می‌بایست برابر هزینه معیشت یک خانواده چهار نفره در پایتخت بعلاوه تورم سالیانه در نظر گرفته شود. در طی سال‌های اخیر قدرت خرید قشر کارمند یک دهم شده و ما کارمندان دولت خواستار افزایش چند برابری و ترمیم حقوق هستیم. بسیاری از مشکلات اجتماعی نظیر فساد اداری از چنین کمبودهایی نشئت می‌گیرد.

دولت می‌بایست به تکالیف قانونی خود در بحث معیشت و تعیین حقوق و دستمزد بر اساس آن و میزان تورم اقدام عاجل نماید. جای بسی نا امیدی و تعجب است مبلغ بودجه کشور در تمامی این سال‌ها افزایش‌های چندین برابری داشته و در سال جدید ۱۴۰۲ نیز در بسیاری موارد بیش از سه برابر بودجه سال قبل در نظر گرفته شده اما برای حقوق افزایش ۲۰ درصدی در نظر گرفته شده!»

کارزار «اعتراض به افزایش حقوق بیست درصد با وجود تورم پنجاه درصدی» با آدرس اینترنتی https://www.karzar.net/67514 از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا لحظه انتشار این خبر بیش از ۵۰۸۳ نفر آن را امضا نموده‌اند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز