خبرگزاری کار ایران

آیا بالا بودن فالوور تاثیری در جذب مخاطب دارد ؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۶۲۳

فالوور یا دنبال کننده در شبکه اجتماعی به افرادی اطلاق میشود که در اصطلاح پیگیر پیج و صفحه ی شما هستند. فالوور در تمامی شبکه های اجتماعی چه ایرانی و چه خارجی با نام های مختلف وجود دارد. در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که آیا تعداد بالای فالوور هر چند فیک ، میتواند در جذب مخاطب برای شما تاثیر گذار باشد یا خیر ؟

فالوور بالا در دید اول :

تجربه نشان داده است که بیش از 80 درصد مخاطبان ، زمانی که با پیج یا کانالی که فالوور بالایی دارد برخورد می کنند، به دنبال فیک بودن یا اصل بودن فالوور ها نمیروند. در چنین مواردی میتوان گفت که بیشتر افرادی که قصد تبلیغ در کانال شما را دارند و یا اینکه جزو رقبای شما هستند به دنبال این خواهند رفت که ایا فالوورهای شما فیک هستند و یا خیر فالوورها همگی واقعی هستند !

به طور کلی عموم کاربران در نگاه اول جذب کانال هایی با مخاطب بالا می شوند. این فرصت میتواند در کنار پست مطالب مناسب ، کاربران بسیاری را جذب شما کند و بازدیدهای بالایی را برای شما بهمراه داشته باشد.

فالوور در شبکه های اجتماعی ایرانی :

یکی از شبکه های اجتماعی داخلی که در سال های اخیر طیف خاصی از مخاطبان را به خود اختصاص داده است، روبیکا می باشد. خرید فالوور روبیکا می تواند کانال شما را در بین کانال های پر مخاطب قرار دهد . برخلاف اینستاگرام ، روبیکا سیستمی هوشمند و به بیانی بهتر فوق هوشمند ندارد که امکان تشخیص فالوور فیک و ... را داشته باشد. حداقل تا زمان نگارش این مقاله که چنین است.

سیستم های هوشمند تشخیص فالوور در اینستاگرام میتوانند تزریق به یکباره ی فالوورهای فیک و یا در اصطلاح فالوور های بدون اکشن را تشخیص داده و تنبیه سختی برای شما در نظر بگیرند.

اما خوشبختانه در روبیکا چنین نیست! میتوانید به راحتی فالوورهای جدیدی به کانال خود تزریق کنید و در نتیجه خود را اصطلاحا پرمخاطب نشان دهید. همچنین ذکر این نکته ضروری است که تمامی فالوورهای خریداری شده فیک نخواهند بود. در برخی از برنامه های فالوویاب، زمانی که کاربری اقدام به جمع اوری سکه و در نتیجه خرید فالوور میکند، یوزر خود نیز در داخل لیست اپلیکیشن فالوورکن وارد شده و در نتیجه برنامه به صورت رندوم ، این یوزر را نیز در زمان خریداری فالوروهای پولی وارد یوزر کاربران میکند. از این رو اگر پیج شما دارای ویدیوهای جذابی باشد، میتوانید کاربران زیادی را در کنار خود نگهدارید و ریزش کمتری خواهید داشت.

کسب درآمد با فالوور بالا :

در کنار وبسایت های ایرانی ، میتوان از یوتیوب نام برد که تعداد فالوور بالا در برخی از قسمت های آن می تواند در کسب در آمد شما و دسترسی به قسمت های مختلف تاثیر بسزایی داشته باشد.

در یوتیوب برای اینکه لینکی متناسب با نام خود برای کانال انتخاب کنید باید فالوورهای شما از مقداری مشخص (100 عدد) بالاتر باشند. داشتن فالوورهای بالا همچنین میتواند در جذب مخاطب نیز به خوبی تاثیرات خود را به شما نشان دهد.

با خرید سابسکرایب یوتیوب دسترسی به برخی از قسمت ها که نیازمند داشتن سابسکرایب بالا می باشد باز میشود و میتوانید تغییراتی اعم از موارد بیان شده یعنی تغییر در url و ... را اعمال نمایید.

ذکر این نکته ضروری است که رفتار یوتیوب در شناسایی فالوورهای فیک بسیار هوشمندانه و دقیق است. به گونه ای که با سرعتی تقریبا بالا اقدام به حذف سابسکرایب های غیرفعال یا همان فیک میکند. بدین ترتیب در زمان خرید سابسکرایب برای یوتیوب، توجه داشته باشید که مقداری بالاتر از نیاز خود خریداری کنید تا گرفتار کاهش سریع سابسکرایب های خود نشوید .

از کجا خریداری کنیم ؟

روش های مختلفی برای خرید فالوور برای شبکه های اجتماعی مختلف وجود دارد که یکی از آنها استفاده از سایت های شناخته شده و مطمئن در فضای وب می باشد. وبسایت مجیک فالوور به عنوان یکی از بهترین سایت ها در ارائه ی خدمات فالوور ، بازدید ، لایک و ... اصل و فیک می باشد که میتواند به شما در ساخت یک کانال با ارزش بالا کمک شایانی کند.

استفاده از سرورهای قدرتمند و بسیار ایمن در کنار تخصیص هدیه برای جلوگیری از ضررهای ناشی از ریزش ها ، از دیگر امکاناتی می باشد که این وبسایت در اختیار کاربران خود قرار میدهید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز