خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه کتاب در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۰۸۶

نمایشگاه کتاب یکی از مهمترین نمایشگاه‌هایی است که هر ساله در کشور برگزار می‌گردد و افراد زیادی به این نمایشگاه می‌روند و از خدمات و ویژگی‌های خاص آن بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری نمایشگاهی ایران ایفنا،  همانطور که می‌دانید هر کشوری برای اینکه پیشرفت کند باید سطح دانش خود را ارتقا دهد و یکی از مواردی که به این امر کمک می‌کند برگزاری ایونت‌ها و نمایشگاه‌های متعددی است. بنابراین، هرگز نمی‌توان به سادگی از کنار نمایشگاه کتاب گذشت و باید شرکت در این رویداد را از تمامی جهات مد نظر قرار داد.

 

تاریخ برگزاری

نمایشگاه کتاب یکی از طولانی‌ترین نمایشگاه‌های داخلی است. این نمایشگاه در تاریخ 20 تا 30 اردیبهشت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این تاریخ در نمایشگاه حضور داشته باشند و از امکانات خاص آن بهره‌‎مند گردند. بنابراین، کسانی که می‌خواهند از نمایشگاه بین‌المللی کتاب دیدن کنند، می‌توانند به آنجا بروند و از فضای خاص و تکرار نشدنی آن بهره‌مند شوند. خبرگزاری ایفنا یکی از معتبرترین خبرگزاری‌ها در حوزه اخبار نمایشگاه ها است!

محل برگزاری

این رویداد در نمایشگاه تهران و در مصلی امام خمینی برگزار می‌گردد. بر اساس اطلاعاتی که در مورد این نمایشگاه اعلام شده است برگزاری این رویداد در این محل با استقبال زیادی روبه‌رو می‌شود و افرادی که می‌خواهند در آنجا حضور داشته باشند به راحتی می‌توانند خود را به این محل برسانند. بهتر است بدانید شما از هر جای تهران که هستید می‌توانید با مترو به آنجا بیایید. ایستگاه‌های بی‌آرتی زیادی در نزدیکی مصلی هستند که شما را به این محل می‌برند. با توجه به تمامی این موارد، برگزاری این نمایشگاه در مصلی تهران همواره با استقبال زیادی روبه‌رو می‌شود.

ساعت بازدید از نمایشگاه

از جمله مواردی که باید اطلاعات خود را در مورد آن بالا ببرید ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب است. بر اساس اطلاعات منتشرشده در مورد این نمایشگاه شما می‌توانید از ساعت 10 صبح تا 8 عصر در محل بازدید حضور داشته باشید و از حس خوش کتاب لذت ببرید. بهتر است بدانید این نمایشگاه از جمله رویدادهایی است که زمان زیادی به آن اختصاص داده شده است و برگزارکنندگان در تلاش هستند شرایط را به گونه‌ای پیش ببرند که تمامی افراد بتوانند از خدمات این نمایشگاه بهره‌مند شوند و در پایان کمکی به بخش فرهنگی جامعه شود.

فواید حضور در نمایشگاه کتاب

بهتر است بدانید نمایشگاه کتاب یکی از مهمترین نمایشگاه‌هایی است که در ایران و یا در هر کشوری برگزار می‌شود. این نمایشگاه به طور مستقیم بر فرهنگ و احساسات جامعه اثر می‌گذارد و به رشد افراد جامعه کمک می‌کند. هیچ جامعه‌ای بدون پرورش روح کتابخوانی نمی‌تواند به موفقیت برسد و این دقیقا همان چیزی است که با برگزاری این نمایشگاه به آن دست پیدا می‌کنیم.

نمایشگاه کتاب در چه تاریخی برگزار می‌شود؟         

تقویت ارتباطات

یکی از مهمترین فواید حضور در این نمایشگاه تقویت ارتباطات است. زمانی که شما به عنوان یک بازدیدکننده ساده به این نمایشگاه می‌روید می‌توانید با افراد مختلف از صنف کاری و فکری خود ارتباط برقرار کنید. این مسئله می‌تواند به شما کمک کند به انجمن‌های علمی زیادی راه پیدا کنید و مسیر برای پیشرفت شما باز خواهد شد.

آشنایی با تازه‌های دنیای نشر

مسئله دیگری که با حضور در این نمایشگاه به آن دست پیدا می‌کنید آشنایی با تازه‌های دنیای نشر است. هر ساله انتشارات کتاب‌های زیادی را به بازار ارائه می‌کنند که آشنایی با آنها اهمیت زیادی دارد. به ویژه اگر شما در یک سمت و سو خاص مطالعه می‌کنید باید حتما از تازه‌های دنیای نشر اطلاع داشته باشید. این کار باعث می‌شود در مسیر پیشرفت قرار گیرید و به موفقیت‌های زیادی دست پیدا نمایید. با توجه به تمامی این موارد، اگر کتاب‌خوان هستید حضور در این نمایشگاه را از دست ندهید.

برگزاری نشست‌های متعدد

شاید برای شما جالب باشد که بدانید یکی از مهمترین مواردی که در حاشیه نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود نشست‌های مختلف است. افراد و نخبگانی که در دنیای کتاب فعال هستند تلاش می‌کنند در حاشیه این نمایشگاه به مشکلات و چالش‌هایی که پیش روی آنها قرار دارد بپردازند. این مسئله به شما کمک می‌کند دایره دوستان خود را گسترش دهید و بتوانید با مشکلات این حوزه آشنا شوید. زمانی که به چالش‌های دنیای نشر پیش می‌برید، با قدرت بیشتری برای پیشرفت دانش کتابخوانی در جامعه تلاش می‌کنید و این مسئله می‌تواند برای جامعه مفید باشد.

ارتقا سطح دانش

مسئله دیگری که از فواید حضور در نمایشگاه کتاب به شمار می‌رود ارتقا سطح دانش است. به طور کلی، کسانی که در نمایشگاه حضور دارند از جمله افرادی هستند که می‌خواهند دانش خود را بالا ببرند و در محیط‌های علمی و آکادمیک فعال هستند. حتی اگر شما یک فرد ساده باشید و برای آشنایی با کتاب‌های داستان جدید به این نمایشگاه بروید، می‌توانید دانش خود را در مورد بهترین نویسندگانی ایرانی و خارجی بالا ببرید و در این مسیر با قدم‌های استوار پیش بروید. بهتر است بدانید این نمایشگاه بهانه‌ای است که شما به پیشرفت‌های زیاد برسید.

نمایشگاه کتاب در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

فروش کتاب     

نمایشگاه کتاب یکی از مراکزی است که شما می‌توانید کتاب‌های مورد نیاز خود را با قیمت پایین‌تر خریداری کنید. به ویژه، اگر به دنبال کتاب‌های دانشگاهی هستید، این نمایشگاه بهانه خوبی است که به آنجا بروید و آنچه را که نیاز دارید تهیه کنید. البته باید بدانید نمایشگاه محلی برای خرید و فروش نیست و این فایده به عنوان یک فایده جانبی در نظر گرفته می‌شود. با توجه به تمامی موارد، شما باید تمامی فواید بالا را مد نظر خود قرار دهید و سپس برای خرید کتاب‌های ارزان‌تر به این نمایشگاه بروید و از خدمات ویژه آن بهره‌مند شوید.

آیا همه باید در نمایشگاه کتاب حضور پیدا کنند؟

یکی از سوالاتی که همواره پرسیده می‌شود در این باره است که من یک فرد معمولی هستم آیا باید در نمایشگاه کتاب شرکت کنم. پاسخ به این سوال قطعا مثبت است. حضور در نمایشگاه به شما کمک می‌کند گستره دید خود را بالا ببرید. به طور مثال، شما یک زن خانه‌دار هستید و می‌خواهید بیشتر با دنیای بیرون در تعامل باشید. بی‌شک، کتابخوانی یکی از مهمترین مسیرهایی است که به موفقیت شما کمک می‌کند. حتی اگر شما به آشپزی علاقه دارید، می‌توانید به عنوان یک زن خانه‌دار از این نمایشگاه بهره‌مند شوید و حس خوبی را تجربه کنید. نمایشگاه کتاب نمایشگاهی برای تمامی افراد است.

چگونه اطلاعات بیشتری در مورد نمایشگاه کتاب بدست بیاورم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد نمایشگاه کتاب در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید این نمایشگاه هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و مدت برگزاری آن 10 روز است. در سال 1402، این نمایشگاه در تاریخ 20 تا 30 اردیبهشت برگزار می‌شود و شما می‌توانید از خدمات ویژه آن بهره‌مند شوید. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری را در مورد نمایشگاه کتاب و نمایشگاه‌های دیگری که در کشور برگزار می‌شوند بالا ببرید، می‌توانید به سایت ایفنا مراجعه کنید. این سایت مرجع تخصصی نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است و اطلاعات کافی را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد.

منبع : https://ifna.ir/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز